Home / Fashion  / Eden of Etropìa: Ακροβατώντας ανάμεσα σε φαντασία και πραγματικότητα

Eden of Etropìa: Ακροβατώντας ανάμεσα σε φαντασία και πραγματικότητα

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Etro Eden of Etropìa”, με πρωταγωνιστή τον απαγορευμένο καρπό, μας παρασύρει σε ένα ταξίδι στον κήπο της Εδέμ. Και μοιάζει με παραμύθι!

 

Κάνοντας μία αναδρομή στον περασμένο Σεπτέμβριο, στο πρώτο fashion show του Marco De Vincenzo για την Etro, θα θυμηθούμε τον καθοριστικό ρόλο των κόκκινων μήλων,.με τις χρυσές αλυσίδες. Ο συμβολισμός αυτού του φρούτου παρακίνησε το fashion brand να δημιουργήσει τη νέα διαφημιστική καμπάνια Eden of Etropìa. Μία βουκολική αναπαράσταση του κήπου της Εδέμ, που μοιάζει να ακροβατεί ανάμεσα στο φανταστικό και το πραγματικό.

 

  

 

Αντλώντας έμπνευση από το κίνημα των Άγγλων ζωγράφων της “αδελφότητας των Προραφαηλιτών”,.η νέα καμπάνια της Etro δημιουργεί ένα ονειρικό σενάριο, που ακροβατεί μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας.

 

 

“Το μήλο βρίσκεται στο επίκεντρο ως σύμβολο αγάπης, αποπλάνησης και αθανασίας. Ένα δάγκωμά του αντιπροσωπεύει τον χωρισμό της ανθρωπότητας από τη φύση και την προέλευση του τεχνητού κόσμου”,.αναφέρει ο σχεδιαστής, Marco De Vincenzo, σχετικά με την Eden of Etropìa.

 

Εκτός από την τοποθέτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφημιστικές πινακίδες,.η Etro θα παρουσιάσει την καμπάνια και σε μία ειδική τοιχογραφία στο Μιλάνο. Παράλληλα, θα αναπτύξει μεγάλες υπαίθριες εγκαταστάσεις κλιμακωμένων μήλων σε μεγάλες μητροπόλεις, όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και η Νέα Υόρκη.

 

 

Η καμπάνια αποτελεί την τρίτη κατά σειρά προσθήκη.του οπτικού ταξιδιού “Etropìa¨, με τη “Manifesto”-αναζήτηση της ελευθερίας και της ατομικότητας μέσω.του χρώματος- και τη “Master of Textiles” να προηγούνται.

 

Η Eden of Etropìa περιλαμβάνει ξεχωριστές σιλουέτες, στολισμένες από μοτίβα λουλουδιών, φρούτων και πουλιών.

 

www.etro.com 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada