Home / Cozyhome  / Το νέο flagship της Stella McCartney είναι μια πολύχρωμη και all gender εμπειρία

Το νέο flagship της Stella McCartney είναι μια πολύχρωμη και all gender εμπειρία

Η σχεδιάστρια Stella McCartney συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Ed Curtis και δημιούργησαν το πιο ιδιαίτερο flagship στη Σανγκάη.

 

Με αφορμή την καινούργια συλλογή του brand, Stella Shared 3, άνοιξε τις πόρτες του και το θεματικό και πανέμορφο flagship στη Σανγκάη. Ο καλλιτέχνης Ed Curtis κατάφερε να δημιουργήσει κάτι το μοναδικό θα λέγαμε, επιθυμώντας να δώσει χρώμα στη ζωή των επισκεπτών και να μοιράσει χαμόγελα. Ένα ταλέντο του αύριο με όραμα και όρεξη για δημιουργικότητα κατάφερε να σχεδιάσει ένα κατάστημα που μοιάζει να βγήκε από ταινία.

 

Δεν ήθελε απλά να ενώσει κάποια έργα τέχνης, αλλά να συνθέσει έναν ολόκληρο κόσμο γύρω από τη νέα συλλογή. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί μια χώρα των θαυμάτων που ξεκινάει το ταξίδι του επισκέπτη με τη γυάλινη βιτρίνα από graffiti και καταλήγει στο εσωτερικό του store με χαραγμένες αφίσες σε όλους τους τοίχους. Και φυσικά κάθε σπιθαμή του χώρου να αντιπροσωπεύει και τον βιώσιμο χαρακτήρα του fashion brand.

 

 

Η pop up προσωπικότητα του μαγαζιού αποδεικνύεται από τα ποικίλα πολύχρωμα, ζωντανά και ψυχεδελικά prints. Αποτελεί μια ωδή στην street κουλτούρα της Νέας Υόρκης στα 90s, η οποία όμως έχει στραμμένο το βλέμμα στην Gen Z και τη non gender φιλοσοφία της. Ένα κατάστημα μόδας που θα αγκαλιάσει κάθε επισκέπτη για αυτό που πραγματικά είναι.

 

 

[email protected]

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.