Home / Beauty  / Τα προϊόντα της χρονιάς στα Beauty Inc Awards 2023

Τα προϊόντα της χρονιάς στα Beauty Inc Awards 2023

Beauty
Ποια προϊόντα βραβεύτηκαν ως τα καλύτερα της χρονιάς στα Beauty Inc Awards 2023;

 

Τα παρακάτω πέντε προϊόντα είναι τα κορυφαία του 2023 για τις κατηγορίες hair care, make up, skin care, fragrance και wellness, σύμφωνα με τα Beauty Inc Awards.

 

1. Hair Care: Dyson “Airstrait”

Beauty Inc

 

Η Dyson λάνσαρε το πιο επαναστατικό προϊόν της! Το Airstrait είναι ένα σίδερο που στεγνώνει και ισιώνει τα βρεγμένα μαλλιά χωρίς καυτές πλάκες. Αντί για υπερβολική θερμότητα,.χρησιμοποιεί στοχευμένη ροή αέρα, για να λειάνει τα μαλλιά,.χωρίς να καταστρέφει την τρίχα. Το Airstrait έχει συγκεντρώσει σε πολύ λίγο χρόνο κριτικές τεσσάρων και πέντε αστέρων, ενώ δεν έχει περάσει απαρατήρητο και από τους χρήστες του TikTok. Beauty

 

2. Makeup: Danessa Myricks “Groundwork Defining Neutrals Palette”

Beauty Inc pallete natural

 

Η makeup artist Danessa Myricks, πλέον και product developer, είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία κάποιων από των πιο επιτυχημένων λανσαρισμάτων για brands,.όπως η Benefit Cosmetics και η KIss. Ποιος, λοιπόν, θα μπορούσε καλύτερα να επαναπροσδιορίσει ένα από τα βασικότερα προϊόντα της βιομηχανίας.— τη neutral-toned παλέτα σκιών — και να γοητεύσει τους καταναλωτές με έναν εντελώς καινούργιο τρόπο; Η Groundwork Defining Neutrals Palette εμπεριέχει 10 αποχρώσεις και είναι σχεδιασμένη να χρησιμοποιείται στα μάτια, το πρόσωπο, τα μάγουλα και τα χείλη, για shading, sculpting, contouring και coloring, ενώ ήδη έγινε ένα από τα πέντε best seller της κατηγορίας στα Sephora.

 

3. Skin Care: Westman Atelier “Skin Activator Serum”

Beauty Inc skin

 

Η makeup artist Gucci Westman συνεργάστηκε με τον skin scientist Raymond Park για την τεχνολογία του προϊόντος. Το Skin Activator Serum παρέχει συνεχή ενυδάτωση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες της επιδερμίδας. Η Westman και ο σύζυγός της Neville έχουν δηλώσει από την αρχή ότι στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια εταιρεία lifestyle και οραματίζονται ότι το Skin Activator θα διευρύνει την απήχηση του Westman Atelier και στους άνδρες.

 

4. Fragrance: Burberry “Goddess”

Beauty Inc burbery

Το νέο γυναικείο άρωμα της Burberry, Goddess, μπήκε γρήγορα στο πάνθεον των πωλήσεων, όταν κυκλοφόρησε τον Αύγουστο. Το άρωμα εκτοξεύτηκε στην κορυφή της κατάταξης των αρωμάτων prestige και οδήγησε στην τάση της χρονιάς – την αναβίωση της βανίλιας. Η Goddess αξιοποίησε επίσης την τεράστια επιτυχία της ταινίας Barbie, επιλέγοντας ως brand ambassador την Emma Mackey.

 

5. Wellness: Liquid I.V. “Sugar-Free Hydration Multiplier”

beautyliquid

Πώς μπορεί κάτι από απλά καλό να γίνει σπουδαίο; Αφαιρώντας τη ζάχαρη! Αυτό έκανε φέτος η Liquid I.V., όταν παρουσίασε μια έκδοση χωρίς ζάχαρη στο καλύτερο σε πωλήσεις προϊόν της, το Hydration Multiplier. Παρατηρώντας ότι οι καταναλωτές ζητούσαν εδώ και χρόνια μια έκδοση χωρίς ζάχαρη, η εταιρεία αποφάσισε πως το προϊόν θα διατίθεται και με αποκλειστικά φυσικά γλυκαντικά συστατικά.