Home / Beauty  / Τα προϊόντα κατά της τριχόπτωσης είναι το νέο big thing στη βιομηχανία της ομορφιάς

Τα προϊόντα κατά της τριχόπτωσης είναι το νέο big thing στη βιομηχανία της ομορφιάς

τριχόπτωσης
Ολοένα και περισσότερα brands επενδύουν σε καινοτόμες φόρμουλες, προκειμένου να δημιουργήσουν επαναστατικά προϊόντα για την ανάπτυξη των μαλλιών.

 

Τα τελευταία χρόνια, η περιποίηση των μαλλιών έχει αρχίσει να αποκτά το ίδιο ενδιαφέρον με το skin care. Τάσεις σε χτενίσματα, χρώματα και προϊόντα ξεπηδούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ισοφαρίζοντας τα micro trends της μόδας. Μία από τις μεγαλύτερες και ανερχόμενες τάσεις στο χώρο της ομορφιάς αποτελεί η ανάπτυξη των μαλλιών. Όπως κάθε άλλη τάση, έτσι και η συγκεκριμένη δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών. Τι σημαίνει, όμως, αυτό για τη βιομηχανία της ομορφιάς και τι οφείλουμε να γνωρίζουμε ως καταναλωτές; τριχόπτωσης 

 

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που επηρεάζεται η μόδα, επηρεάζεται και ο τομέας της ομορφιάς. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία, οι απαιτήσεις της καθημερινότητας, αλλά και οι κοινωνικές.και περιβαλλοντικές αλλαγές διαμορφώνουν το πλαίσιο, στο οποίο θα στηριχθούν οι επωνυμίες, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Ένας από τους κύριους παράγοντες,.που άλλαξε δραστικά τις ανάγκες των καταναλωτών ήταν ο COVID-19. Η πανδημία ενέτεινε το πρόβλημα της τριχόπτωσης, με τις αναζητήσεις των όρων “τριχόπτωση”.και “ανάπτυξη μαλλιών” όχι μόνο να εκτινάσσονται, αλλά να διπλασιάζονται μέχρι το 2020. Στην ανάπτυξη της ζήτησης συνέβαλε και η πλατφόρμα του TikTok, με το hashtag #hairgrowth να προβάλλεται από εκατομμύρια χρήστες,.ενώ trends όπως το rosemary oil που υπόσχεται την ανάπτυξη των μαλλιών- να βρίσκεται στη λίστα με τις κορυφαίες τάσεις όχι απλά στον χώρο του hair care, αλλά ολόκληρου του beauty.

 

 
Ωστόσο, ο COVID-19 δεν είναι ο μόνος παράγοντας που προκαλεί τριχόπτωση. Σύμφωνα με έρευνες, μία στις τέσσερις γυναίκες θα βρεθεί αντιμέτωπη με έντονη τριχόπτωση πριν από την ηλικία των 40, εξαιτίας του στρες που προέκυψε μετά την πανδημία, των πολιτικών αναταραχών, αλλά και του πληθωρισμού. Με λίγα λόγια, ο σύγχρονος κόσμος και οι αναταραχές που βιώνουμε καθημερινά προκαλούν την αύξηση των περιστατικών τριχόπτωσης.

 

Όπως είναι φυσικό, η αύξηση της τριχόπτωσης προκαλεί αύξηση στη ζήτηση προϊόντων ανάπτυξης και φροντίδας των μαλλιών. Ήδη, από την περίοδο της πανδημίας, είδαμε μία στροφή 180 μοιρών προς το skin care, η οποία εξακολουθεί και ακμάζει. Σύμφωνα με έρευνες, από την πανδημία και έπειτα, η ζήτηση σε προϊόντα μακιγιάζ άρχισε να εξασθενεί, με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου να παίρνουν τη σκυτάλη των πωλήσεων.

 

 

Η στροφή προς το wellness δεν άφησε αδιάφορες τις εταιρείες. Ολοένα και περισσότερα brands “εκμεταλλεύονται” την ανάγκη των καταναλωτών για την καταπολέμηση και την πρόληψη της τριχόπτωσης, δημιουργώντας επαναστατικά και καινοτόμα προϊόντα, από βιταμίνες μαλλιών μέχρι και προϊόντα styling. Μέχρι σήμερα, οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν τη μινοξιδίλη και τη φιναστερίδη- τα μόνα συστατικά εγκεκριμένα από τον FDA για θεραπεία κατά της τριχόπτωσης. Παράλληλα, δημοτικότητα έχουν και συστατικά όπως το procapil, το capixyl και η καφεΐνη, τα οποία όμως δεν έχουν αποκτήσει ακόμα πιστοποίηση από τον FDA.

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada