Home / Fashion  / Η Rosé των BLACKPINK εμπνέει την Tiffany & Co. για τη νέα της καμπάνια

Η Rosé των BLACKPINK εμπνέει την Tiffany & Co. για τη νέα της καμπάνια

Η Rosé
Η Rosé, του κορεάτικου συγκροτήματος BLACKPINK, γίνεται πηγή έμπνευσης για τη νέα καμπάνια της Tiffany & Co.,“Tiffany Lock Rosé edition”.

 

Η K-Pop star είχε ήδη συνεργαστεί με την Tifanny & Co. το 2021, πρωταγωνιστώντας σε μία ψηφιακή καμπάνια με τίτλο “Tiffany Lock Rosé edition”. Το brand κοσμημάτων είχε επιλέξει τη Rosé χάρης της “τολμηρής προσωπικότητάς της, αλλά και την επιρροή.που έχει στη σύγχρονη μόδα”, ενώ η ίδια η performer δέχθηκε με ενθουσιασμό να γίνει μέλος της ομάδας του brand, αναφέροντας ότι “Είναι μεγάλη μου τιμή που συμμετέχω στην καμπάνια HardWear και ανυπομονώ να την δουν όλοι”.

 

Για φέτος, η K-Pop τραγουδίστρια γίνεται ξανά κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της Tiffany & Co., εδραιώνοντας τη θέση της στο brand ambassandor team του brand. Πιο συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια Tifanny Lock Rosé”, όπως μαρτυρά και η ονομασία της, αποτελεί ένα είδος.φόρου τιμής στη νεαρή performer. Εκτός από την αναφορά του ονόματός της στον τίτλο της συλλογής, η Tiffany & Co. εμπνεύστηκε από τη Rosé και δημιούργησε κομμάτια,.που αντανακλούν την αισθητική της και το προσωπικό της στυλ.

 

 

Η Rosé είναι μία αληθινή σούπερ σταρ, της οποίας η μουσική και ο δημιουργικός σκοπός είναι.αγκυροβολημένοι στη δύναμη της σύνδεσης. Η συλλογή Lock capsule αντανακλά αυτό το πνεύμα και ενσαρκώνει αυτό που πρεσβεύει ως καλλιτέχνιδα”,.ανέφερε ο Alexandre Arnault, executive vice president της Tiffany & Co.

 

Για την κυκλοφορία του Tiffany Lock, οι δημιουργοί εμπνεύστηκαν από μερικά σχέδια του 1883, αποτίοντας, έτσι,.φόρο τιμής στην κληρονομιά του εμβληματικού κοσμηματοπώλη και ιδρυτή της Tiffany & Co., Charles Lewis Tiffany.

 

 

Είναι μεγάλη τιμή να εμπνέεις μια capsule συλλογή για την Tiffany. Είναι συναρπαστικό να βλέπω την εμβληματική συλλογή Lock να επανασχεδιάζεται με τόσο σπάνιους πολύτιμους λίθους και είμαι ενθουσιασμένη που μοιράζομαι αυτό το διασκεδαστικό έργο με τους θαυμαστές μου, αλλά και με τους θαυμαστές της συλλογής Lock”, είπε η Rosé σχετικά με την κυκλοφορία της καμπάνιας.

 

 

www.tiffany.com 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada