Home / Fashion  / Η Etro παρουσιάζει την πρώτη AI καμπάνια της

Η Etro παρουσιάζει την πρώτη AI καμπάνια της

Η Etro
Η Etro συνεργάζεται με την digital designer Silvia Badalotti και παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια του brand, δημιουργημένη από AI!

 

Ολοένα και περισσότερα brands αρχίζουν να “εκμεταλλεύονται” την τεχνητή νοημοσύνη, με τους Iris Van Herpen, την Coperni, αλλά και τα Dirty Laundry να έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το AI για να δημιουργήσουν τις καμπάνιες τους. Μέσα στη λίστα με τα brands που χρησιμοποίησαν την τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται και η Etro!

 

 

Το fashion brand συνεργάστηκε με τη Silvia Badalotti – digital artist και prompt designer –.η οποία δημιούργησε τη νέα καμπάνια εξ’ ολοκλήρου μέσω AI. Με τη νέα της καμπάνια, η Etro μάς μεταφέρει στο σύμπαν του “Nowhere”, το οποίο και συμβολίζει το πικ της ανθρώπινης φαντασίας. Μέσα στις εικόνες που σχεδίασε από την αρχή η Silvia Badalotti, ο χρόνος παύει να υπάρχει, με τους έναστρους ουρανούς και την.πυκνή βλάστηση να συνοδεύουν την ανθρώπινη ύπαρξη. Οι εικόνες απεικονίζουν μουντές και αιθέριες σκηνές, υπενθυμίζοντάς μας τη μαγεία που είναι δυνατή στο “Nowhere”.και τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στον άνθρωπο.

 

 

Στο σύμπαν του “Nowhere” πρωταγωνιστούν ιδιαίτερα ready-to-wear κομμάτια με μία bohemiam και εκκεντρική αισθητική. Έντονα prints, παστέλ αποχρώσεις, αλλά και μία retro διάθεση είναι μερικά από τα κυρίαρχα στοιχεία της νέας συλλογής της Etro.

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada