Home / Fashion  / The Row: Οι αδελφές Olsen γυρίζουν στην exclusive εποχή των Fashion Weeks

The Row: Οι αδελφές Olsen γυρίζουν στην exclusive εποχή των Fashion Weeks

The Row
Μετά από μία εβδομάδα αναμονής, το The Row δημοσίευσε τις φωτογραφίες από την επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Με το “no social media policy”, οι αδελφές Olsen γύρισαν το brand στην exclusive εποχή των Fashion Weeks. 

 

Ακριβώς μία εβδομάδα πριν, την περασμένη Τετάρτη, ανάμεσα στους τίτλους των.fashion editors πρωταγωνίστησε το The Row– και όχι για τη συλλογή του. Όχι, δεν έγινε κάποιο σκάνδαλο που θα έκανε όλους μας να μιλάμε για αυτό. Το γεγονός που “συγκλόνισε” τον κόσμο της μόδας ήταν ο ξεκάθαρος όρος, που έθεσε το brand στους καλεσμένους της. Η Mary-Kate και η Ashley Olsen απαγόρευσαν τη χρήση κινητών τηλεφώνων.κατά τη διάρκεια του show, με ένα αυστηρό “no social media policy”. Έτσι, οι αδελφές Olsen γύρισαν τους καλεσμένους τους στην exclusive εποχή των Fashion Weeks.

 

Τι σήμαινε το “no social media policy” για τους fashion editors;

 

Οι αδελφές Olsen “άρπαξαν” μέσα από τα χέρια των δημοσιογράφων την ευχέρεια να καταγράφουν κάθε.λεπτομέρεια του show, όπως ακριβώς κάνουμε και εμείς σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας. Οι αυστηροί περιορισμοί του The Row γύρισαν τους καλεσμένους μερικά χρόνια πριν, όταν τα social.media δεν είχαν κυριεύσει ακόμα τη μόδα-και κατά επέκταση και τις ζωές μας. Έτσι, οι δημοσιογράφοι κλήθηκαν να εστιάσουν στη μαγεία της στιγμής, χωρίς περισπασμούς. Έβγαλαν τα στυλό τους και άρχισαν να σημειώνουν στα μπλοκάκια τους κάθε τι που τους έκανε εντύπωση,.έτσι ώστε να μπορέσουν να συνθέσουν ένα άρθρο με τα highlights του show. Πόσο δύσκολο φαντάζει αυτό, χωρίς φωτογραφίες; Κι όμως, μερικά χρόνια πριν τα πράγματα λειτουργούσαν κατά αυτόν τον τρόπο, χωρίς τα social media.

 

The Row

 

Ένα ακόμα marketing trick ή επιστροφή στην ελίτ των fashion shows;

 

Το “no social media policy” δεν επηρέασε-προφανώς- μόνο τους καλεσμένους. Την ίδια ώρα που τα looks κάθε show από την Paris Fashion Week δημοσιεύονταν απευθείας στο διαδίκτυο, το The Row δημιουργούσε ένα κλίμα μυστικοπάθειας. Για παράδειγμα, γιατί ενώ έχω πρόσβαση στο show της Balmain ή της Acne Studios, δεν μπορώ να δω φωτογραφίες από την επίδειξη του The Row; Και κάπου εδώ προκύπτει το εξής ερώτημα: Μήπως είναι μία ξεκάθαρη στρατηγική μάρκετινγκ, ταιριαστή με τις αξίες του The Row;

 

Ιδρύοντας το The Row, οι αδελφές Olsen δε δημιούργησαν απλώς ένα luxury brand. Στα πλαίσια της αισθητικής της ήσυχης πολυτέλειας, οι δίδυμες δημιούργησαν ένα νέο, no-label status quo. Για το The Row, αυτό που έχει σημασία είναι η ποιότητα και όχι το “φαίνεσθαι”. Εξάλλου, αυτός δεν είναι και ο ορισμός του quite luxury; Το brand δεν προσφέρει απλώς προϊόντα ομορφιάς ή γυαλιά ηλίου. Προσφέρει luxury goods και αξεσουάρ όπως οι τσάντες Margaux, που μερικοί τολμηροί τις παρουσιάζουν ως τις νέες Birkin. 

 

The Row FW ‘2024

Έχοντας επιτέλους στα χέρια μας τις φωτογραφίες με τα looks της FW συλλογής του brand, βλέπουμε ότι η σειρά παρέμεινε πιστή στο ήθος και την αισθητική του, προτείνοντας κομψά, πολυτελή, αλλά πάνω από όλα minimal κομμάτια σε ουδέτερα χρώματα.

 

The Row

 

 

Photo Credits: The Row

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada