Home / Men  / Noah και Puma ρίχνουν φως στα backstages των αθλητών

Noah και Puma ρίχνουν φως στα backstages των αθλητών

Noah
Η Puma ενώνει για τέταρτη φορά τις δυνάμεις της με το Noah και εισέρχονται μέσα στα αποδυτήρια των αθλητών. 

 

Η Puma συνεργάζεται για τέταρτη φορά με το Noah, ένα menswear brand με έδρα την Αμερική που ιδρύθηκε από τον Brendon Babenzien. Για αυτήν τη φορά, ο Brendon Babenzien άντλησε έμπνευση από μία φωτογραφία του Hudson Taylor, ενός επαγγελματία παλαιστή,.η οποία τραβήχτηκε το 2002 από τον διάσημο φωτογράφο Collier Schorr. Χρησιμοποιώντας την αισθητική της φωτογραφίας, ο ιδρυτής του Noah.δημιούργησε δύο νέα sneakers, καθώς και μία σειρά αθλητικών ρούχων. Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον ίδιο τον Collier Schorr, φέρνοντας έτσι τη νοσταλγία των early ’00s στο 2024.

 

 

 

Για τη φωτογράφιση της καμπάνιας, τα μοντέλα φωτογραφήθηκαν πίσω από τον φακό του ίδιου του.Collier Schorr και πόζαραν μέσα σε αποδυτήρια, αλλά και άδεια γήπεδα, φορώντας τη νέα συλλογή Puma x Noah. Ο Collier Shorr τοποθέτησε τα μοντέλα σε αποδυτήρια, επιδιώκοντας να δημιουργήσει την αίσθηση των backstage, πριν από κάθε αγώνα.

 

Η νέα συλλογή περιλαμβάνει δύο διαφορετικά στυλ sneakers: το Puma Arizona, το οποίο έρχεται σε μία navy blue απόχρωση και κασμίρ-σουέντ ύφασμα στο επάνω μέρος, και το Wrestling Boot, ένα ψηλό αθλητικό μποτάκι σε neutral αποχρώσεις. Ταυτόχρονα, τη συλλογή συμπληρώνει η σειρά των ρούχων, η οποία περιλαμβάνει άνετα φούτερ, βερμούδες και T-shirts.

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada