Δυναμικό ξεκίνημα για τη νέα χρονιά!
Το 2019 φαίνεται ότι θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για τον οίκο Balmain, ξεκινώντας από την αλλαγή του λογοτύπου του. Το 2018 χαρακτηρίστηκε από ανάλογες αλλαγές στον χώρο της μόδας. Πρώτος ο Riccardo Tisci του οίκου Burberry εγκαινίασε το ανανεωμένο logo του brand, ενώ στη συνέχεια ο Hedi Slimane αφαίρεσε τον τόνο από το logo του οίκου Celine.
Τώρα, ο οίκος Balmain συνεχίζει αυτή τη νέα τάση, αλλάζοντας το δικό του λογότυπο, αποκαλύπτοντας το καινούργιο, κυριολεκτικά μέσα σε μία νύχτα.
Στο νέο logo ενώνονται τα αρχικά B και P, φόρος τιμής στον ιδρυτή του οίκου, Pierre Balmain, καθώς ο Olivier Rousteing θεωρεί ότι για να προχωρήσεις μπροστά πρέπει πάντα να θυμάσαι από πού ξεκίνησες. Ο ίδιος δηλώνει ενθουσιασμένος με τη συγκεκριμένη αλλαγή, χαρακτηρίζοντας το νέο λογότυπο ως σύγχρονο, καθαρό και αντιπροσωπευτικό της πολυτέλειας του γαλλικού οίκου.
Τέλος, πρόσθεσε ότι σκοπός του δεν ήταν μια αλλαγή απλώς για να σπάσει τους κανόνες, αλλά επειδή ο οίκος Balmain, απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό, αποκτώντας νέους τρόπους επικοινωνίας.