Home / Fashion  / “A Waste Holiday”: Η Coach γνωστοποιεί τις επιπτώσεις της εποχιακής σπατάλης

“A Waste Holiday”: Η Coach γνωστοποιεί τις επιπτώσεις της εποχιακής σπατάλης

A Waste Holiday
Η “A Waste Holiday” της Coach μαθαίνει στην Gen Z τις επιπτώσεις της εποχιακής σπατάλης της μόδας στο περιβάλλον, κατευθύνοντάς την σε πιο υπεύθυνες αγορές.

 

Κλιματική αλλαγή, φυσικές καταστροφές και περιβαλλοντική κρίση. Αυτήν τη στιγμή οι επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας στο περιβάλλον όπως η ρύπανση, η υπερκατανάλωση νερού, οι εκπομπές άνθρακα,.καθώς και η καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων οδηγούν τις επωνυμίες σε έναν “κατασκευαστικό” μονόδρομο. Ολοένα και περισσότερα brands στρέφονται σε μία πιο βιώσιμη προσέγγιση παραγωγής ρούχων.και δημιουργίας συλλογών, με σκοπό να μειώσουν τον περιβαλλοντικό, αλλά και ηθικό αντίκτυπο της μόδας στον πλανήτη. Ανάμεσα στα brands που προσπαθούν να αλλάξουν τα σημερινά δεδομένα του fashion industry βρίσκεται και η Coach,.η οποία παρουσιάζει μία νέα καμπάνια με τίτλο “A Waste Holiday”.

 

 

Η “A Waste Holiday” campaign μιλάει για το γεγονός ότι κατά την περίοδο των.Χριστουγέννων δημιουργούνται περισσότερα απόβλητα από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου. Ωστόσο, η νέα καμπάνια της Coach δε μιλάει μόνο για την περιβαλλοντική καταστροφή. Αντίθετα, απευθύνεται στην Gen Z,.προωθώντας τη νέα της σειρά Coachtopia, η οποία χρησιμοποιεί τα απόβλητα από τη διαδικασία παραγωγής, προκειμένου να δημιουργήσει νέα προϊόντα. Στην “A Waste Holiday” πρωταγωνιστεί η Lola Tungm πρωταγωνίστρια του “The Summer I Turned Pretty”, η οποία προσπαθεί να μετατρέψει τα απόβλητα των Χριστουγέννων σε προϊόντα για τη σειρά Coachtopia.

 

Η νέα καμπάνια της Coach δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει τους Gen Z να μάθουν πώς να εξισορροπούν την αγάπη τους για τη μόδα με την εποχιακή σπατάλη.

 

 

uk.coach.com 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada