Για τη σειρά Dior Addict, τα νέα πρόσωπα των αρωμάτων Dior παρουσιάζουν τα Rosy Glow, Peachy Glow και Purple Glow από τον Francis Kurkdjian.
Υπάρχει ένας κόσμος όπου η ομορφιά και η λάμψη γίνονται ένα, και αυτός ανήκει εξ ολοκλήρου στον οίκο Dior. Ο πολυτελής οίκος έθετε πάντα τα πρότυπα, παρουσιάζοντας εμβληματικές καινοτομίες, όπως η σειρά Dior Addict, που άλλαξαν εντελώς την πορεία της βιομηχανίας της ομορφιάς, και δεν σκοπεύει να σταματήσει σύντομα. Συνεχίζοντας να δημιουργεί συλλογές που μοιάζουν ταυτόχρονα διαχρονικές και πρωτοποριακές, ο Dior πρόκειται να κυριαρχήσει και το 2026. Το brand και οι κορυφαίες πρέσβειρές του – Anya Taylor-Joy, Jisoo και Willow Smith – παρουσιάζουν τρεις εκθαμβωτικές προσθήκες στην οικογένεια των αρωμάτων Dior. Τα αρώματα Rosy Glow, Peachy Glow και Purple Glow.
Σχεδιασμένο με γνώμονα τη σύγχρονη γυναίκα, το τελευταίο λανσάρισμα φέρνει στο προσκήνιο μερικές από τις πιο δημοφιλείς σταρ του κόσμου. Ενσαρκώνουν τα τρία νέα αρώματα Dior Addict, δημιουργίες του Διευθυντή Δημιουργικού Αρωμάτων του Dior, Francis Kurkdjian, αυτή τη φορά μέσα από τον κινηματογράφο. Ως μια σειρά με φανατικό κοινό, το Dior Addict αφορά το να ζει κανείς τη ζωή του χωρίς απολογητική διάθεση. Μια φιλοσοφία που οι πρέσβειρές του κάνουν πράξη τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική τους ζωή. Οι τρεις σούπερ σταρ μοιράζονται μια μοναδική αντίληψη για το πώς η ομορφιά και η δημιουργική τους τέχνη μπορούν να συγκλίνουν, μιλώντας για αυτή τη συγχρονικότητα σε συζήτησή τους με το Hypebae.
Οι τρεις ambassadors
«Για μένα, η ρουτίνα ομορφιάς δεν αφορά μόνο την προετοιμασία. Είναι ένα μικρό τελετουργικό που με βοηθά να συγκεντρώνω τα συναισθήματα και την ενέργειά μου πριν ανέβω στη σκηνή. Όπως εκφράζω μια γκάμα συναισθημάτων στη σκηνή, έτσι βλέπω την ομορφιά ως έναν ακόμα τρόπο έκφρασης του ποια είμαι», λέει η σταρ της K-Pop, Jisoo.
Η πολυτάλαντη μουσικός Willow Smith μοιράζεται πώς η ρουτίνα ομορφιάς της παίζει καθοριστικό ρόλο στην καλλιτεχνική της υπόσταση και το αντίστροφο. «Για μένα, η ομορφιά είναι συχνότητα, όχι φόρμουλα. Η ρουτίνα ομορφιάς μου αφορά λιγότερο τη διόρθωση και περισσότερο την επικοινωνία – το να αφουγκράζομαι το σώμα μου, το δέρμα μου, την αναπνοή μου», αναφέρει. «Η τέχνη μου μού θυμίζει ότι η ομορφιά δεν χρειάζεται να είναι σταθερή για να είναι αληθινή – χρειάζεται, απλώς να έχει πρόθεση. Τα πάντα αφορούν την ευθυγράμμιση. Όταν νιώθω εσωτερικά ευθυγραμμισμένη, αυτό αντανακλάται φυσικά και εξωτερικά».
Για τη βραβευμένη ηθοποιό Anya Taylor-Joy, η καλλιτεχνική πειθαρχία απαιτεί ένα διαφορετικό επίπεδο αυτομεταμόρφωσης. Αυτό είναι, κάτι που αποτυπώνεται στην καμπάνια Dior Addict και τη συνοδευτική ταινία μικρού μήκους. Οι εικόνες της καμπάνιας ενθαρρύνουν την καθημερινή γυναίκα να αγκαλιάσει την αλλαγή και να επιδιώξει την «απόλυτη ομορφιά», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό για την ίδια. Παράλληλα, τα πολύχρωμα γραφικά της καμπάνιας, απαθανατισμένα από τον Drew Vickers, θίγουν το πώς η μεταμόρφωση μπορεί να προσφέρει μια αίσθηση ελευθερίας.
Μαζί με τα γλυκά και αισθησιακά αρώματα Rosy Glow, Peachy Glow και Purple Glow, η συλλογή Dior Addict 2026 βλέπει αυτό το διάσημο τρίο να λάμπει στις νέες εκλεπτυσμένες αποχρώσεις του Lip Glow Oil. Οι αποχρώσεις του Lip Glow Oil κυκλοφορούν στα νέα φινιρίσματα Sparkly και Glaze, μαζί με το κλασικό πλέον φινίρισμα Juicy.
The Dior Addict 2026 collection launches December 26, 2025 at Dior.com.







