Home / Good Life  / Τα travel trends σύμφωνα με την Gen Z και τους Millennials

Τα travel trends σύμφωνα με την Gen Z και τους Millennials

Gen Z
Η pop κουλτούρα, η αναζήτηση νέων γαστρονομικών εμπειριών, η σημασία του well-being και της αυτοφροντίδας, καθώς και η αναζήτηση των κρυμμένων τοπικών “θησαυρών” έχουν αλλάξει τα δεδομένα των ταξιδιωτικών τάσεων για τους Millennials και την Gen Z.

 

Η εισαγωγή σε νέες κουλτούρες και πολιτισμούς, η εξερεύνηση “κρυφών” τοπικών διαμαντιών και γαστρονομικών εμπειριών,.καθώς και η σημασία του well-being έχουν σημαντική θέση στην επιλογή των ταξιδιωτικών προορισμών τόσο για την Gen Z,.όσο και για τους Millennials, το 2023. Όπως αποκάλυψε και η American Express, οι νέοι ταξιδιώτες έχουν ξεκινήσει να επιλέγουν με διαφορετικά κριτήρια τους επόμενους προορισμούς τους, αλλάζοντας, κατά κάποιον τρόπο,.όλα τα προηγούμενα δεδομένα των ταξιδιωτικών εμπειριών.

 

 
The Rise of Set-Jetting

Αντλώντας έμπνευση από ταινίες, σειρές και εκπομπές, η νέα γενιά αποφασίζει να ακολουθήσει το δικό της μονοπάτι, σύμφωνα με τους δικούς της όρους. Οι φαντασμαγορικές σκηνές που παρουσιάζονται στις μεγάλες οθόνες του κινηματογράφου, οι νοσταλγικές μνήμες των στιγμιότυπων της μικρής οθόνης,.αλλά και οι προσωπικές εμπειρίες των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παροτρύνουν τους ταξιδιώτες να σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι τους.

 

 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της American Express:

 

  • Το 75% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι έχει εμπνευστεί να ταξιδέψει σε έναν συγκεκριμένο προορισμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το 70% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι έχει εμπνευστεί να επισκεφτεί έναν προορισμό, αφού τον είδε να εμφανίζεται σε τηλεοπτική εκπομπή, πηγή ειδήσεων ή ταινία
  • Το 46% των Gen Z και Millennials που ερωτήθηκε.αναφέρει ότι έχει εμπνευστεί να ταξιδέψει σε έναν προορισμό λόγω του Instagram
Γαστρονομικές εμπειρίες

Οι γαστρονομικές εμπειρίες φαίνεται να βρίσκονται ψηλά στη λίστα των νέων ταξιδιωτών. Κορυφαία εστιατόρια και τοπικές γεύσεις είναι μερικά από τα στοιχεία που παρακινούν τη νέα γενιά και τη βοηθούν να γνωρίσουν βαθύτερα την κουλτούρα και τον πολιτισμό του προορισμού που επιθυμούν να επισκεφτούν.

 

Gen Z

 

  • Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η δοκιμή τοπικών φαγητών και κουζινών είναι το μέρος του ταξιδιού που ανυπομονεί περισσότερο
  • Το 66% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι αντλεί.το μεγαλύτερο μέρος της έμπνευσής του για το φαγητό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Σχεδόν οι μισοί (47%) που συμμετείχαν στην έρευνα συμφωνούν ότι έχουν προγραμματίσει ένα ολόκληρο ταξίδι γύρω από την επίσκεψη σε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο
 
Well-being

Το well-being, μία τάση που έχει καταφέρει να εδραιωθεί τα τελευταία χρόνια στην κουλτούρα της Gen Z, επικρατεί και στα ταξίδια. Η νέα γενιά φαίνεται να προγραμματίζει τις διακοπές της με γνώμονα την αυτοφροντίδα,.δίνοντας προτεραιότητα στην ψυχική, αλλά και στη σωματική υγεία.

 

 

  • Το 73% των ερωτηθέντων σχεδιάζει διακοπές για να βελτιώσει την ψυχική, σωματική και συναισθηματική του υγεία
  • Το 60% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι αναζητά ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσίες spa και ευεξίας
Κρυμμένοι τοπικοί θησαυροί

Από ό,τι φαίνεται, η νέα γενιά προτιμά να ανακαλύπτει τοπικούς “θησαυρούς”, αντί να εξερευνήσει την αστική ζωή των μεγάλων πόλεων. Έτσι, καταφέρνει να συνδεθεί πραγματικά με την κουλτούρα και τον πολιτισμό του προορισμού που έχει επιλέξει να επισκεφθεί.

 

Gen Z

 

  • Το 85% των ερωτηθέντων θέλει να επισκεφτεί ένα μέρος όπου μπορεί να βιώσει πραγματικά την τοπική κουλτούρα
  • Το 78% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για να υποστηρίξει τις τοπικές κοινωνίες 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada