Η star του Emily in Paris ξεκινά τον νέο της ρόλο ως global brand ambassador της Pomellato.
Μπορεί η Lily Collins να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιτυχημένη σειρά του Netflix, Emily in Paris, όμως η Philippine Leroy-Beaulieu έχει καταφέρει να ξεχωρίσει, χάρη στην κομψότητα που τη συνδέει με τον ρόλο που υποδύεται στο show, αυτόν της effortless chic Sylvie Grateau. Τώρα, η Leroy-Beaulieu παίρνει την αναγνώριση που της αξίζει, με το brand κοσμημάτων Pomellato να την επιλέγει ως την global brand ambassador της.
Η ηθοποιός ήταν η πιο σωστή επιλογή για το brand, αφού, σύμφωνα με τη CEO Sabina Belli, η δυναμικότητά της και η φυσική της κομψότητα αντικατοπτρίζουν τις αξίες της Pomellato για τη γυναικεία ενδυνάμωση και την αυθεντική ομορφιά. “Όπως τα κοσμήματά μας, έτσι και εκείνη, υπερβαίνει τις τάσεις, για να δημιουργήσει τη δική της ξεχωριστή διαδρομή“, δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία η Belli.
Από την άλλη μεριά, η ηθοποιός δήλωσε ότι η συνεργασία της με το brand ήταν μία φυσική επέκταση της δικής της πορείας. “Ως Γαλλο-ιταλίδα ηθοποιός, πάντα θαύμαζα τον τρόπο με τον οποίο η Pomellato συνδυάζει την ιταλική δεξιοτεχνία με το σύγχρονο design. Τα κοσμήματά τους μιλούν για γυναίκες που δε φοβούνται να εκφράσουν την ατομικότητά τους. Κάθε κομμάτι αφηγείται μια ιστορία ελευθερίας και δημιουργικότητας – αξίες που καθοδήγησαν τις δικές μου επαγγελματικές επιλογές”.

Η συνεργασία με την Pomellato έρχεται σε μία πολυάσχολη χρονική περίοδο για τη Philippine Leroy-Beaulieu. Εκτός από την προετοιμασία για την πέμπτη σεζόν του Emily in Paris, η ηθοποιός ολοκλήρωσε πρόσφατα το 100 Days, μια ταινία σκηνοθετημένη από τον υποψήφιο για Όσκαρ Carlos Saldanha, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βραζιλιάνου εξερευνητή Amyr Klink.





