Home / Fashion  / Karlie Kloss και Irina Shayk στη νέα καμπάνια της Swarovski

Karlie Kloss και Irina Shayk στη νέα καμπάνια της Swarovski

Karlie Kloss
Η Karlie Kloss και η Irina Shayk μεταμορφώνονται σε μία σύγχρονη Αφροδίτη, για τις ανάγκες της νέα καμπάνιας της Swarovski.

 

Η Swarovski επιστρέφει δυναμικά για τη νέα σεζόν, παρουσιάζοντας τη νέα της καμπάνια με τίτλο “Venus”. Όπως μαρτυρά και η ονομασία της, η νέα συλλογή είναι εμπνευσμένη από τη θεά Αφροδίτη, την οποία ενσαρκώνει ένα εμβληματικό cast. Ανάμεσά του βρίσκονται η Karlie Kloss η Irina Shayk, η Fei Fei Sun, η Imaan Hammam και η Abby Champion,.οι οποίες πόζαραν μπροστά από τον φακό του fashion photographer Steven Meisel, αναπαριστώντας το διαχρονικό αρχέτυπο της Αφροδίτης μέσα από μία σύγχρονη και φρέσκια ματιά.

 

Διακοσμημένη με θησαυρούς από τη νέα συλλογή -εμπνευσμένη από τη θαλάσσια ζωή- κάθε Αφροδίτη γίνεται μια τολμηρή,.λαμπερή ενσάρκωση της γυναικείας ενδυνάμωσης, της δημιουργικότητας, της χάρης και της κομψότητας,.υπό την έντεχνη καθοδήγηση του κομμωτή Guido Palau και της make up artist Pat McGrath.

 

Swarovski

Karlie Kloss

 

“Φαντάστηκα ξανά το διαχρονικό αρχέτυπο της Αφροδίτης, εξερευνώντας το μέσα από μια.σύγχρονη ερμηνεία με νέα ιδανικά, που ενσωματώνονται άψογα σε αυτό το εμβληματικό cast”, ανέφερε η Giovanna Engelbert, Global Creative Director της Swarovski, σχετικά με την καμπάνια.

 

Η “Venus” Collection κάνει μία θεαματική βουτιά σε έναν «Υποβρύχιο Κήπο» γεμάτο με εντυπωσιακά κρύσταλλα και μαργαριτάρια,.που αποτυπώνουν τη μαγευτική κίνηση και τα μοτίβα της θάλασσας. Το τολμηρό όραμα της Giovanna Engelbert εξελίσσει τη γλώσσα της πολυτέλειας της Swarovski, εμπλουτίζοντας το savoir του οίκου σε ρευστά σχήματα, ζωηρά χρώματα και τεχνικές haute joaillerie.

 

Swarovski

 

Το καλλιτεχνικό όραμα της Giovanna Engelbert για την καμπάνια τιμά την πολύπλευρη φύση της θηλυκότητας,.που αγκαλιάζει ιδιότητες όπως η δύναμη, η ενδυνάμωση, η δημιουργικότητα, η χάρη και η κομψότητα. Μέσα από την απεικόνιση της Αφροδίτης ως μια ομάδα στολισμένων σύγχρονων μουσών, η καμπάνια υπερβαίνει την επιφανειακή ομορφιά,.εξερευνώντας τα περίπλοκα στρώματα της σύγχρονης θηλυκότητας.  Karlie Kloss 

 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada