Dakota Johnson’s first Valentino Campaign

by Mina Afentouli
H global brand ambassador του οίκου  Valentino, Dakota Johnson είναι μεταξύ ενός καστ που περιλαμβάνει τη Marisa Berenson, την Tate McRae, τον Dev Hynes, την Anne Imhof και τη Devon Teuscher.

 

Η Johnson εμφανίζεται απασχολημένη στο τηλέφωνο, καθώς πρωταγωνιστεί στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια για τον Valentino, η οποία θα κυκλοφορήσει σήμερα Πέμπτη.

 

 

 

 

Ίσως να μιλάει με τον δημιουργικό διευθυντή Alessandro Michele, ο οποίος ήθελε η μακροχρόνια φίλη του και υποστηρίκτριά του από την εποχή του στον Gucci να τον ακολουθήσει στον Valentino.

 

Ο Ιταλικός οίκος όρισε την Dakota Johnson ως παγκόσμια πρέσβειρα της μάρκας τον περασμένο μήνα. «Τίποτα δεν μου δίνει μεγαλύτερη χαρά από το να συνεργάζομαι με ανθρώπους που αγαπώ, θαυμάζω και σέβομαι», δήλωσε η Johnson στο WWD.

 

«Είμαι τόσο ευγνώμων και χαρούμενη που γίνομαι μέλος της οικογένειας Valentino. Ο Alessandro είναι ένας από τους πιο εμπνευσμένους ανθρώπους που γνωρίζω και είναι τιμή μου να είμαι ξανά μαζί του».

 

Στις φωτογραφίες που προωθούν τη Συλλογή Valentino Cruise 2026 και φωτογραφήθηκαν από τη Marili Andre, η Johnson δεν είναι μόνη.

 

Συνοδεύεται από ένα καστ που περιλαμβάνει την θρυλική μοντέλο και ηθοποιό Marisa Berenson, την Καναδή τραγουδίστρια και χορεύτρια Tate McRae, τον Βρετανό τραγουδιστή, τραγουδοποιό και παραγωγό Dev Hynes, τη Γερμανίδα καλλιτέχνιδα Anne Imhof και την Αμερικανίδα μπαλαρίνα Devon Teuscher, εκτός από πολλά μοντέλα.

Το καστ απεικονίζεται σε διαφορετικές σκηνές σε πλούσια εσωτερικά, που κυμαίνονται από αγκαλιές σε ένα κρεβάτι μέχρι χαλάρωση στο πάτωμα ή σε έναν καναπέ, σε έναν χρόνο σε αναστολή πριν πάνε για ύπνο. Άλλωστε το όνομα της καμπάνιας είναι «Nocturne» δηλαδή νυχτερινό.

 

 

P

«Υπάρχει μια στιγμή, λίγο πριν έρθει η νύχτα, όταν η συνείδηση ​​προετοιμάζεται να παραδοθεί», δήλωσε ο Michele. «Είναι ένας ενδιάμεσος χρόνος, όπου τα όρια του ύπνου και της εγρήγορσης γίνονται πορώδη: τα πράγματα μαλακώνουν, οι λέξεις χάνουν το βάρος τους, το φως σταματά να κρίνει. Σε ένα τέτοιο ανασταλμένο κατώφλι, όλα υποχωρούν σε μια αργή εγκατάλειψη. Η διαφημιστική καμπάνια ‘Nocturne’ αποφασίζει να κατοικήσει σε αυτό το κατώφλι».

Ο σχεδιαστής διευκρίνισε ότι οι σκηνές διαδραματίζονται σε ένα ξενοδοχείο. Περιέγραψε το χώρο ως «κατώφλιο χώρο κατ’ εξοχήν, όπου η οικειότητα και η ανωνυμία συνυπάρχουν και η παροδικότητα μετατρέπεται σε μορφή μονιμότητας».

 

 

«Κάθε δωμάτιο είναι ένα θραύσμα σύμπαντος, που κατοικείται από μοναδικές υπάρξεις. Ζωές που μόλις και μετά βίας αγγίζουν η μία την άλλη, ωστόσο συμμετέχουν σε ένα κοινό τελετουργικό: τη χειρονομία της παράδοσης στον ύπνο, της χαλάρωσης των εντάσεων της ημέρας, της αποδοχής της ήσυχης ηρεμίας ως προσωρινό καταφύγιο από τον έξω κόσμο», είπε ο Michele.

«Σε αυτή την διάχυτη επανάληψη, σε αυτή την ταυτόχρονη εμφάνιση απομονωμένων χειρονομιών, μια συλλογική οικειότητα αναδύεται απαλά στην επιφάνεια. Για μια στιγμή, αυτό που είναι πιο ιδιωτικό μεταμορφώνεται σε μια κοινή εμπειρία».

Στο όραμα του Michele, το ξενοδοχείο γίνεται μεταφορά για τη σύγχρονη κατάσταση, «ένας τόπος εγγύτητας χωρίς επαφή, όπου παράλληλες μοναξιές αναπνέουν μέσα στον ίδιο χρόνο και οι σκέψεις αλληλοσυνδέονται μέσα από λεπτούς τοίχους». Η καμπάνια επαναλαμβάνει και επεκτείνει την ιδέα των εικόνων του look book της συλλογής που αποκαλύφθηκαν νωρίτερα φέτος, όπου η «φυλή» του Michele απεικονιζόταν σε ένα κρεβάτι, κυρίως να κοιμάται αλλά και περιστασιακά να παίζει κιθάρα, να κάνει σταυρόλεξο, να βγάζει selfies ή να τρώει ένα σνακ.

 

Η νυχτερινή ιδέα ενισχύεται στο ατμοσφαιρικό βίντεο που ολοκληρώνει την καμπάνια

 

 

 

Σε σκηνοθεσία του Renell Medrano, δείχνει το καστ να περπατά στους διαδρόμους του ξενοδοχείου, να μπαίνει σε δωμάτια, να διαβάζει ένα βιβλίο ή να παίζει χαρτιά. Όλα υπό τον ήχο του «Nocturne In E Flat» του Frederic Chopin, που εδώ ερμηνεύει ο Angus Pendergast. Η Johnson φαίνεται να ανεβάζει το φερμουάρ στο φόρεμά της Valentino, πριν ξαπλώσει στο πάτωμα για να μιλήσει στο τηλέφωνο.

 

Στον νέο της ρόλο ως πρέσβειρα του brand για τον Valentino, η ηθοποιός ενώνεται με ονόματα όπως η Clairo, η Sophie Thatcher, η Freen Sarocha, ο Jeff Satur, η Lim Yoona και ο Colman Domingo. Ο τελευταίος έχει προσθέσει στα καθήκοντά του ως παγκόσμιος πρέσβης του οίκου μόδας και πρόσφατα έγινε παγκόσμιος πρέσβης για τις σειρές αρωμάτων της Valentino Beauty.

You may also like