Η Coach παρουσίασε την holiday campaign 2025, με τίτλο ‘The Gift for New Adventures’.
Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα ποικιλόμορφο καστ, στο οποίο συμμετέχουν οι πρέσβειρες του brand Elle Fanning, Charles Melton, Kōki, Soyeon, Griff και Ravyn Lenae.
Εκπροσωπώντας το μήνυμα της μάρκας σχετικά με την αυτοπεποίθηση και την αυθεντικότητα στην αυτοέκφραση, το καστ χρησιμοποιεί τις τσάντες Coach ως συντρόφους σε ταξίδια ανά τον κόσμο.
«Η ιδέα πίσω από το ‘The Gift for New Adventures’ ήταν να εξελίξουμε το πνεύμα της καμπάνιας μας με σκοπό το Φθινόπωρο 2026, ‘Αναβίωσε το Κουράγιο σου’, στον συναισθηματικό κόσμο των διακοπών. Για εμάς, το να κάνεις δώρο δεν είναι μόνο να δίνεις κάτι όμορφο. Είναι να εμπνέεις κάποιον να κάνει το επόμενο βήμα στη δική του ιστορία», δήλωσε στο WWD ο Joon Silverstein, επικεφαλής μάρκετινγκ στην Coach.
«Θέλαμε η Coach να μοιάζει με τον προορισμό για δώρα που έχουν νόημα — κομμάτια που όχι μόνο φαίνονται υπέροχα, αλλά σε βοηθούν να νιώσεις αυτοπεποίθηση και συγκροτημένος για αυτό που έρχεται. Αυτή είναι η δύναμη μιας τσάντας Coach: είναι ένας σύντροφος για την αυτοέκφραση, τα ορόσημα και τις νέες αρχές».
P

Charles Melton
Για να μεταφραστεί αυτό το μήνυμα, η καμπάνια παρουσιάζει μια σειρά από μικρές ιστορίες, με κάθε σενάριο να επικεντρώνεται σε θέματα ανανέωσης και δυνατότητας που συνδέονται με την εορταστική περίοδο, σύμφωνα με τη μάρκα. Οι χαρακτήρες απεικονίζονται να κάνουν επιλογές που οδηγούν σε στιγμές προσωπικής ανάπτυξης ή εξερεύνησης, είτε αυτό σημαίνει ταξίδια, επανεξέταση γνώριμων ενδιαφερόντων, αναζήτηση έμπνευσης μόνοι τους, είτε γιορτάζοντας με αγαπημένα πρόσωπα.
Ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Dan Beleiu δημιούργησε τα οπτικά στοιχεία για την καμπάνια. Τόσο οι βιντεοσκοπημένες όσο και οι στατικές εικόνες αναδεικνύουν εορταστικά λανσαρίσματα και βασικά κομμάτια από την Coach. Στα δερμάτινα είδη που παρουσιάζονται περιλαμβάνονται η τσάντα Tabby, που προσφέρεται σε κλασικά σχέδια και ενημερωμένες, πιο απαλές σιλουέτες, η Empire, η Brooklyn, και η νέα Mott Messenger, η οποία αποτελεί μέρος της οικογένειας New York της Coach.

Soyeon
«Επικεντρωθήκαμε στις πιο εμβληματικές μας σιλουέτες – τσάντες που ενσαρκώνουν τη χειροτεχνία, την ευελιξία και τη διαχρονικότητα που καθορίζουν την Coach σήμερα. Κάθε κομμάτι αντέχει όχι μόνο στην ποιότητα, αλλά και στη συναισθηματική σύνδεση που δημιουργεί. Η ανάδειξή τους για τις διακοπές ήταν σκόπιμη. Είναι δώρα που διαρκούν πολύ πέρα από την εποχή και αντικατοπτρίζουν την πεποίθησή μας ότι η πολυτέλεια ορίζεται από τη μακροζωία και την αυτοέκφραση», δήλωσε ο Silverstein.
Η καμπάνια των διακοπών παρουσιάζει επίσης βασικά είδη ένδυσης έτοιμα προς χρήση και υποδήματα για τον χειμώνα. Βασικά κομμάτια περιλαμβάνουν παλτό Teddy, μπουφάν με επένδυση shearling, φορέματα με ανάγλυφα σχέδια, δερμάτινα μπουφάν και το Soho Sneaker της μάρκας. Το styling συνδυάζει νέες χειμερινές αφίξεις με βασικά κομμάτια, τοποθετώντας την Coach ως κεντρικό προορισμό για αγορές διακοπών για όσους αναζητούν νέες αρχές ή μοναδικές περιπέτειες τον επόμενο χρόνο.
P

Τόσο η Fanning όσο και ο Melton έχουν εμφανιστεί σε διάφορες καμπάνιες για τη μάρκα, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας του φθινοπώρου 2024 «Ξεκλείδωσε το Κουράγιο σου», η οποία τόνιζε την πλατφόρμα της Coach «Το Κουράγιο να Είσαι Αληθινός».
«Για τις διακοπές, θέλαμε να αναδείξουμε άτομα που ενσαρκώνουν την αυθεντικότητα, την τρωτότητα και την αισιοδοξία. Ανθρώπους που εκφράζουν το κουράγιο να είναι αληθινοί με τους δικούς τους τρόπους. Από την Elle Fanning και τον Charles Melton μέχρι τους Kōki, Soyeon, Griff και Ravyn Lenae, ο καθένας φέρνει μια διαφορετική διάσταση κουράγιου στη ζωή. Μαζί, αντικατοπτρίζουν το παγκόσμιο πνεύμα που σπάει τα όρια και καθορίζει την Coach: αυτοπεποίθηση μέσω της αυτοέκφρασης και τη δύναμη του να είσαι αληθινός», είπε ο Silverstein.
Δείτε όλη την συλλογή εδώ
All images: https://world.coach.com/gr





