Η Olivia Colman υποδύεται διάφορους χαρακτήρες του Λονδίνου σε τέσσερα σύντομα φιλμ που σκηνοθέτησε ο John Madden, γνωστός για ταινίες όπως το Shakespeare in Love, Captain Corelli’s Mandolin και Operation Mincemeat.
Η Burberry συνεργάζεται ξανά με τον John Madden, τον σκηνοθέτη που κέρδισε Όσκαρ για την ταινία Shakespeare in Love, για τη νέα της διαφημιστική καμπάνια outerwear, η οποία είναι άλλη μια αναφορά στην βρετανική κουλτούρα, φαγητό και ιστορία. Στην καμπάνια, με τίτλο “It’s Always Burberry Weather: Postcards from London” συμμετέχει η Olivia Colman, η οποία υποδύεται διάφορους χαρακτήρες σε τέσσερα φιλμ μικρού μήκους με το χαρακτηριστικό της χιούμορ και ενθουσιασμό.
Olivia Colman
Οι ρόλοι της περιλαμβάνουν μια θεατή που τρώει παγωτό σε έναν αγώνα κρίκετ, μια πιανίστα που παίζει στον δρόμο, μια κυρία από ψαροταβέρνα που σερβίρει τηγανητό μπακαλιάρο και ρέγκα, καθώς και μια ξεναγό που δείχνει το άγαλμα του Sir Walter Raleigh. Η Olivia Colman αλληλεπιδρά με τουρίστες που επισκέπτονται για πρώτη φορά την πόλη, προσφέροντάς τους σάντουιτς με τυρί και αγγουράκι και δίνοντας συμβουλές για το καλύτερο fish and chips. “Ο μπακαλιάρος είναι κλασικός, αλλά η ρέγκα είναι πιο νόστιμη κατά τη γνώμη μου,” τους λέει.
Ο Daniel Lee, Chief Creative Officer της Burberry, δήλωσε ότι κάθε ταινία γιορτάζει “μερικούς από τους πολλούς χαρακτήρες που μπορείς να συναντήσεις στο Λονδίνο”. Οι τουρίστες της καμπάνιας, όλοι ντυμένοι με Burberry, υποδύονται μοντέλα όπως η Amelia Gray, η Liu Wen, ο Lucky Blue Smith, η Mona Tougaard και ο Tyson Beckford.

Η καμπάνιαμ συνοδεύεται από μια σειρά pop-up καταστημάτων «εμπνευσμένων από το πνεύμα των σιδηροδρομικών ταξιδιών και τη ρομαντική επιστροφή στο Λονδίνο με τρένο», σύμφωνα με την Burberry. Οι εσωτερικοί χώροι των pop-up καταστημάτων είναι εμπνευσμένοι από την επίδειξη της φθινοπωρινής συλλογής του 2025 και συνδυάζουν τη βιομηχανική αισθητική των ιστορικών σιδηροδρομικών σταθμών με τις λεπτομέρειες της Τέχνης και Χειροτεχνίας και την προσωπική άποψη του Lee για το φθινόπωρο.
Η διαφημιστική καμπάνια για τα outerwear φωτογραφήθηκε από τον Drew Vickers και αποτελεί συνέχεια της πρώτης μεγάλης καμπάνιας της Burberry υπό την ηγεσία του διευθύνοντα συμβούλου Josh Schulman, η οποία περιλάμβανε επίσης την Olivia Colman, καθώς και celebrities όπως ο Barry Keoghan, η Cara Delevingne και η Little Simz και εμπνεύστηκε από το σλόγκαν της Burberry “It’s Always Burberry Weather.”
Διαβάστε επίσης: Η festival campaign της Burberry με ένα λαμπερό cast!
Πηγή πληροφοριών: WWD





