Η Νικόλ Κίντμαν, η Ιζαμπέλ Ιπέρ και ο Πάτρικ Σβαρτσενέγκερ, πρωταγωνιστούν στη new Balenciaga Winter 2025 campaign.
Η Balenciaga μόλις παρουσίασε τη νέα της καμπάνια, φωτογραφημένη από τον μοναδικό Juergen Teller. Εμπνευσμένος από τη σειρά του «The Clients» του 1999, ο φωτογράφος απαθανατίζει πρέσβεις και φίλους του οίκου μέσα από μια σειρά αυστηρών πορτραίτων.
Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε στις σκάλες και τα σαλόνια ενός ξενοδοχείου στο Μπιαρίτζ. Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Νικόλ Κίντμαν, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Άρθουρ Τσεν και ο Πάτρικ Σβαρτσενέγκερ από τη σειρά The White Lotus. Μαζί με τη σούπερ μόντελ Κλαούντια Σίφερ και τα μοντέλα Λίου Γουέν, Αντούτ και Ροξάν.
Φορώντας επιλεγμένα σύνολα από τη χειμερινή συλλογή του οίκου, η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης κομμάτια από τη συνεργασία με την PUMA, όπως αθλητικά τζάκετ, γυαλιά και γάντια. Οι αντιθέσεις και οι συμπληρωματικοί συνδυασμοί με το εσωτερικό του ξενοδοχείου δημιουργούν μια «εσκεμμένη ένταση».
Παράλληλα, η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από φωτογραφίες still-life, με πρωταγωνιστές τις τσάντες Rodeo και Le City από κερωμένο σουέντ, δέρμα shearling και ροζ κροκό, καθώς και εκδοχές “sesame” της τσάντας Carrie Carry-All.
Στη συλλογή κάνει επίσης το ντεμπούτο της η γόβα Shibuya Pump από σατέν, που συνδυάζει την κομψότητα της γόβας με αθλητικά στοιχεία, καθώς και η νέα μπαλαρίνα Bel Air Flat.
Πορεία ενός αιώνα για τον οίκο Balenciaga
Ο οίκος Balenciaga ιδρύθηκε το 1917 στο Σαν Σεμπαστιάν της Ισπανίας από τον Κριστομπάλ Μπαλενσιάγα (Cristóbal Balenciaga), έναν από τους πιο επιδραστικούς σχεδιαστές μόδας του 20ού αιώνα.
Γνωστός για την αυστηρή τεχνική του, την αρχιτεκτονική προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις καινοτομίες στη σιλουέτα, ο Balenciaga θεωρήθηκε «ο μάστορας όλων μας» από τον Christian Dior. Μετά από μια περίοδο σιγής, ο οίκος επανήλθε δυναμικά στον 21ο αιώνα, καθιερώνοντας μια τολμηρή, συχνά προκλητική αισθητική.
Από το 2015 έως το 2025, την καλλιτεχνική διεύθυνση είχε ο Demna, ο οποίος έκανε τον γαλλικό οίκο συνώνυμο με τα chunky sneakers, τα φαρδιά hoodies με χαμηλωμένους ώμους και τις δυστοπικές διαφημιστικές καμπάνιες που συχνά δίχαζαν την κοινή γνώμη.
Τη σκυτάλη πλέον αναλαμβάνει ο Pierpaolo Piccioli, ο σχεδιαστής που έχει συνδέσει το όνομά του με τον ρομαντισμό, τη λάμψη και τη ραπτική μεγαλοπρέπεια του οίκου Valentino.
Ο Piccioli φτάνει σε μια παγκόσμια επωνυμία με ισχυρή ταυτότητα και πολιτισμική επιρροή, αλλά και αντιφατική δημόσια εικόνα, έτοιμος να της δώσει μια νέα δημιουργική πνοή.





