Η Bottega Veneta γιορτάζει 50 χρόνια του πλεκτού Intrecciato με μία νέα καμπάνια που περιλαμβάνει την Julianne Moore και τον I.N των Stray Kids. Μεταξύ των υπόλοιπων ονομάτων ξεχωρίζουν οι Lauren Hutton, Edward Buchanan, Shu-Qi, Terrance Lau, Zadie Smith και Lorenzo Musetti.
Η Bottega Veneta δεν αφήνει να περάσει απαρατήρητη η 50η επέτειος του χαρακτηριστικού πλεκτού δέρματος Intrecciato: Η ιταλική πολυτελής μάρκα παρουσίασε την Πέμπτη μία καμπάνια με τίτλο «Craft Is Our Language».
«Για 50 χρόνια, το Intrecciato ενσαρκώνει την τέχνη και τη δημιουργικότητα της Bottega Veneta», δήλωσε ο CEO της μάρκας, Leo Rongone. «Σε κάθε σεζόν, παραμένει σταθερό και ταυτόχρονα εξελίσσεται, βρίσκοντας νέες εκφράσεις μέσα από το χρώμα, την κλίμακα, το μέγεθος και την υφή. Είναι η απόλυτη σύνθεση της χειροτεχνικής μας γνώσης και της αισθητικής φαντασίας μας».

Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Jack Davison και χορογραφημένη από τη Lenio Kaklea, τιμά τη δημιουργικότητα και τη δεξιοτεχνία του οίκου — ρίχνοντας κυριολεκτικά φως στα χέρια και τις χειρονομίες τους ως μια παγκόσμια γλώσσα που συνδέει ανθρώπους από διαφορετικές γενιές, πολιτισμούς, καταβολές και πλαίσια. Αν και η Bottega Veneta είχε δώσει μια πρόγευση στα κοινωνικά δίκτυα με κοντινές λήψεις χεριών, η πλήρης καμπάνια αποκαλύπτει πολλά περισσότερα.
Η εταιρεία συγκέντρωσε ένα ευρύ φάσμα ταλέντων από τον χώρο της τέχνης, του κινηματογράφου, της μόδας, της λογοτεχνίας, της μουσικής, του αθλητισμού και φυσικά τεχνιτών, για τις στατικές εικόνες και τα σύντομα φιλμ της καμπάνιας.

Οι εικόνες παρουσιάζονται τόσο σε ατομικές όσο και σε δίδυμες συνθέσεις, ενώ στα σύντομα φιλμ, τεχνίτες της Bottega Veneta συνομιλούν με τις Barbara Chase-Riboud, Lauren Hutton, Thanaerng και Terrance Lau. «Ενώ ο δυτικός λόγος τείνει να διαχωρίζει τον καλλιτέχνη από τον τεχνίτη, η καμπάνια “Craft Is Our Language” τιμά τη κοινή ετυμολογική ρίζα των δύο λέξεων, που προέρχονται από τη λατινική λέξη ars, δηλαδή τέχνη, δεξιοτεχνία, χειροτεχνία», σημειώνει η εταιρεία.
Η καμπάνια αποτίνει φόρο τιμής στον Μιλανέζο καλλιτέχνη και σχεδιαστή Bruno Munari και στο κλασικό του εγχειρίδιο για τις ιταλικές χειρονομίες του 1963, «Supplemento al Dizionario Italiano».
Η καμπάνια «Craft Is Our Language» θα συνοδευτεί και από βιβλίο, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο, μαζί με τη δεύτερη φάση εικόνων και φιλμ, παρουσιάζοντας ένα νέο σύνολο καλλιτεχνών. «Το βιβλίο θα περιλαμβάνει τις 50 χειρονομίες που συνθέτουν ένα “λεξικό’ της γλώσσας, της τέχνης και των αξιών της Bottega Veneta», ανέφερε η εταιρεία.
https://www.instagram.com/p/DKPfiPFqM7I/
Διαβάστε επίσης: Η Jennie των BLACKPINK το Ultimate Showgirl του Jean Paul Gaultier





