Ferragamo

Το Portrait Milano εγκαινιάζει το εντυπωσιακό χριστουγεννιάτικο project της Ferragamo

by Manto Koronakou
Το Μιλάνο έχει πλέον τη δική του “Rockefeller στιγμή”, χάρη στην οικογένεια Ferragamo και το ξενοδοχείο Portrait Milano. Στο ιστορικό συγκρότημα της Lungarno Collection δημιουργήθηκε ένα εντυπωσιακό παγοδρόμιο μέσα στη στοά του 16ου αιώνα – ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αρχιτεκτονικά στοιχεία του ξενοδοχείου.

Η εγκατάσταση αποτελεί τον πυρήνα της εορταστικής δράσης “The Gift: Portrait of a Winter’s Tale”, ενός ολοκληρωμένου χριστουγεννιάτικου project που θα βρίσκεται σε λειτουργία έως τις 6 Ιανουαρίου. Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε επισκέπτες και κατοίκους του Μιλάνου, προσκαλώντας τους να ζήσουν μια ολοκληρωμένη εορταστική εμπειρία στο κέντρο της πόλης, που συνδυάζει πατινάζ, αγορές, γαστρονομία και ειδικά events.

Ο CEO της Lungarno Collection, Valeriano Antonioli, αποκάλυψε ότι η ιδέα για τη δημιουργία ενός παγοδρομίου στο εντυπωσιακό αυτό σκηνικό υπήρχε για περισσότερο από μια δεκαετία. «Θέλαμε να κάνουμε ένα δώρο στο Μιλάνο», ανέφερε, υπογραμμίζοντας τη στενή σχέση του ομίλου με την πόλη και τη φιλοδοξία να προσφέρουν μια εμπειρία που θα ενισχύσει το γιορτινό της προφίλ.

Το παγοδρόμιο λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 έως τις 19:00, με το εισιτήριο εισόδου να δωρίζεται εξ ολοκλήρου στη Fondazione Mente – ένα ίδρυμα με έδρα τη Ρώμη, που υποστηρίζει παιδιά με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, και ιδιαίτερα εκείνα στο φάσμα του αυτισμού, μέσα από θεραπευτικές παρεμβάσεις, ψυχαγωγικές δραστηριότητες και εξειδικευμένα προγράμματα στήριξης οικογενειών.

 

Ο Leonardo Ferragamo τόνισε ότι αυτή η δράση όχι μόνο στηρίζει έναν σημαντικό κοινωνικό σκοπό, αλλά συνδέεται και με τη δυναμική που αναπτύσσεται στην πόλη ενόψει των Χειμερινών Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων Milano Cortina 2026, προσδίδοντας στο project μια επιπλέον διάσταση που «αγκαλιάζει» τον κόσμο των χειμερινών σπορ.

Γύρω από το παγοδρόμιο έχουν στηθεί ειδικά pop-up καταστήματα που ενισχύουν τον χριστουγεννιάτικο χαρακτήρα της δράσης. Το Ferragamo παρουσιάζει μια επιλεγμένη σειρά χειμερινών προτάσεων δώρων – από δερμάτινα είδη και υποδήματα έως μεταξωτά αξεσουάρ και αρωματικά κεριά. Η Samsung, από την άλλη, προσφέρει μια τεχνολογική διάσταση στο concept, επιτρέποντας στους επισκέπτες να δοκιμάσουν τα νέα Galaxy Z Fold7 και Galaxy S25 Ultra, καθώς και να χρησιμοποιήσουν AR τεχνολογία για virtual styling με κομμάτια Ferragamo.

Η Perfect Moment προσθέτει μια πιο sporty πινελιά, παρουσιάζοντας ski gear από τη συλλογή Φθινόπωρο 2025, ενώ η γαστρονομική πλευρά της εμπειρίας συμπληρώνεται από Lindt pop-up με premium σοκολάτες και το street food menu του εστιατορίου 10_11 του Portrait Milano, που προσφέρει panettone bites, gingerbread cookies, ζεστό κρασί και ψητά κάστανα.

Το Beefbar μεταμορφώνεται σε Beefbar Café για όλη τη διάρκεια της δράσης, σερβίροντας εκλεκτούς καφέδες, artisanal pastries και κρασιά, ενώ το Rumore bar αναλαμβάνει ειδικά festive events, συμπεριλαμβανομένης και μιας ζωντανής gospel συναυλίας που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Δεκεμβρίου.

 

Διαβάστε επίσης: New Renaissance: Η Αναγέννηση στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της Ferragamo

You may also like