Η Shay Mitchell λανσάρει παιδικό beauty brand

by Evaggelia Papapaschali
Η Shay Mitchell προσθέτει ένα ακόμη επιχειρηματικό project στο ήδη πλούσιο portfolio της, αυτή τη φορά, αποκλειστικά για παιδιά. Μαζί με τη συνιδρύτρια Esther Song, η ηθοποιός και επιχειρηματίας παρουσιάζει το Rini, ένα νέο brand περιποίησης και παιχνιδιού σχεδιασμένο για παιδιά από τριών ετών και άνω, με ασφαλείς, επιστημονικά τεκμηριωμένες φόρμουλες που παράγονται στην Κορέα.

 

Η ιδέα πίσω από το Rini

«Η ιδέα για το Rini προέκυψε μέσα από αληθινές στιγμές γονεϊκότητας, όταν συνειδητοποιήσαμε ότι τα προϊόντα που θέλαμε για τα παιδιά μας απλώς δεν υπήρχαν», εξηγεί η Mitchell. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη φαντασία και την αυτοπεποίθησή τους, γνωρίζοντας ότι επιλέγουμε προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί με φροντίδα για το δέρμα τους», προσθέτει η Song.

 

Η έμπνευση ήρθε από την καθημερινή οικογενειακή ζωή,  γενέθλια με face paint, λαμπερές μεταμορφώσεις και σχολικές παραστάσεις όπου συχνά χρησιμοποιούνται προϊόντα για ενήλικες σε παιδικά πρόσωπα. Βλέποντας αυτό το κενό στην αγορά, οι δύο ιδρύτριες θέλησαν να δημιουργήσουν μια σειρά περιποίησης που να είναι διασκεδαστική, αλλά και προστατευτική για το ευαίσθητο παιδικό δέρμα.

 

Shay Mitchell

 
«Μικρά πρόσωπα με μεγάλη φαντασία»

Το όνομα Rini προέρχεται από την κορεατική λέξη για τα παιδιά και συμβολίζει τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση. Το brand απευθύνεται σε ηλικίες από τριών έως εφήβους ή, όπως τις περιγράφουν οι ιδρύτριες, σε “Little Faces with Big Imaginations.” Συνδυάζοντας κορεατική καινοτομία με παραδοσιακά, φυσικά συστατικά, όλα τα προϊόντα του Rini πληρούν ή ξεπερνούν τα αυστηρά πρότυπα των ευρωπαϊκών κανονισμών καλλυντικών, οι οποίοι απαγορεύουν ή περιορίζουν πάνω από 1.700 συστατικά.

 

Απόλυτη ασφάλεια για το παιδικό δέρμα

Η επιστημονική ομάδα του Rini περιλαμβάνει ρυθμιστικούς συμβούλους και παιδίατρο-τοξικολόγο, που επιβλέπουν εκτεταμένες δοκιμές ασφάλειας, όπως RIPT, tear-free, epiocular και μελέτες ενυδάτωσης. Όλα τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στο ειδικό τμήμα “Formula Facts” του ιστότοπου heyrini.com, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη των γονιών.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη rini (@rini)

Η πρώτη συλλογή: Μάσκες που αλλάζουν το παιχνίδι

Η πρώτη συλλογή του Rini περιλαμβάνει τις πρώτες στον κόσμο υδρογέλες μάσκες προσώπου ειδικά σχεδιασμένες για παιδιά.

  • Η Hydrating Mask είναι μια ροζ, λαμπερή μάσκα δύο τεμαχίων τύπου jelly, που προσαρμόζεται στα αναπτυσσόμενα παιδικά πρόσωπα και είναι εμπλουτισμένη με βιταμίνη B12 για ενυδάτωση, θρέψη και προστασία.
  • Η After-Sun Mask είναι πράσινη και ιριδίζουσα, με αλόη και χαμομήλι, ιδανική για να καταπραΰνει το δέρμα μετά τον ήλιο.

 

Παράλληλα, το brand προσφέρει τρεις sheet masks σε σχέδια κουταβιού, μονόκερου και πάντα, όλες φτιαγμένες από 100% καθαρό βαμβάκι και εμπλουτισμένες με λευκό μανιτάρι tremella, β-γλυκάνη και βιταμίνη Ε.

 

Καθαρά, ευαίσθητα και παιχνιδιάρικα

Όλα τα προϊόντα του Rini είναι vegan, χωρίς άρωμα, ασφαλή για ευαίσθητο δέρμα, και έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με παιδιατρικούς χημικούς στη Νότια Κορέα. Το brand έχει ήδη σχέδια να επεκταθεί έως το καλοκαίρι του 2026 σε πλήρη σειρά προϊόντων περιποίησης και παιχνιδιού με δημιουργικό χαρακτήρα.

 

Πού θα το βρεις

Το Rini είναι ήδη διαθέσιμο στο heyrini.com, με τιμές που ξεκινούν από $5,99. Προς το παρόν, το brand δεν είναι διαθέσιμο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η διεθνής απήχησή του δείχνει πως είναι θέμα χρόνου να επεκταθεί και σε νέες αγορές.

 

Πηγή

You may also like