Για να γιορτάσει φέτος την Εορτή Qixi, την παραδοσιακή Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου της Κίνας, η Prada κυκλοφόρησε μια ρομαντική ταινία μικρού μήκους με τους Κινέζους ambassadors της, επεκτείνοντας την αφήγηση σε μια διαδραστική εμπειρία στην πλατφόρμα Xiaohongshu.
Ακολουθώντας την παραδοσιακή ιστορία του Qixi — την απαγορευμένη ιστορία αγάπης μεταξύ μιας ουράνιας νεράιδας και ενός θνητού άντρα, οι οποίοι καταδικάζονται σε αιώνιο χωρισμό και επιτρέπεται να συναντηθούν μόνο μια φορά το χρόνο πάνω σε μια γέφυρα από σπουργίτια — η Prada επέλεξε τους πρεσβευτές της, Li Xian και Chen Haoyu, για να αναπαραστήσουν την ιστορία σε ένα δυναμικό σκηνικό στην Σαγκάη.
Η συλλογή Qixi, που περιλαμβάνει την soft-structured Dada bag και ένα κομψό sneakers με εφέ φθοράς, μεταξύ άλλων ρετρό αλλά κλασικών σιλουετών, σχεδιάστηκε για να «αιχμαλωτίσει την ταχύτητα του αστικού ρυθμού».


Με τίτλο «Συναντώντας γέφυρες στο Qixi», η καμπάνια προσκαλεί τους χρήστες να συλλέξουν ειδικά σχεδιασμένες καρτ ποστάλ σε επιλεγμένα καταστήματα, να εξερευνήσουν τις γέφυρες της πόλης και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στην πλατφόρμα Xiaohongshu.
Στις 29 Αυγούστου, θα επιλεγούν οι 10 αναρτήσεις με τον μεγαλύτερο αριθμό likes και σχολίων ως νικητές. Κάθε νικητής θα λάβει ένα άλμπουμ φωτογραφιών 3D από χαρτί της Prada και ένα σετ καρτ ποστάλ υπογεγραμμένο από τους δύο πρωταγωνιστές της φετινής καμπάνιας Qixi.
«Κάθε γέφυρα γίνεται ένα σιωπηλό κατώφλι — ένας τόπος διέλευσης και δυνατότητας που προκαλεί όχι μόνο τον δεσμό της αληθινής αγάπης, αλλά και τη διαρκή δύναμη της αυθεντικής σύνδεσης να υπερβεί την απόσταση και τα εμπόδια», δήλωσε η Prada σε ανακοίνωσή της, ενώ συνέχισε «Η Prada συνεχίζει να αναζωογονεί την παραδοσιακή ουσία της Εορτής Qixi μέσα από μια διαφορετική οπτική, ενσωματώνοντας σε αυτό το διαχρονικό φεστιβάλ διαρκή ζωτικότητα στη γλώσσα της μόδας».
Εικόνες: © Prada
Διαβάστε επίσης: 42 faces of Fall by Gucci





