Dolce & Gabbana, Prada, Emporio Armani και πολλά άλλα brands θέτουν τις βάσεις για το πού θα κινηθεί η ανδρική μόδα τη σεζόν FW ’25.
Μπορεί η Gucci και η Fendi να απουσίαζαν φέτος από το ημερολόγιο της Men’s Fashion.Week – αφού επέλεξαν να παρουσιάσουν τις ανδρικές συλλογές τους κατά τη διάρκεια της Fashion Week τον επόμενο μήνα – ωστόσο η Ανδρική Εβδομάδα.Μόδας του Μιλάνου δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από άλλες σεζόν. Η Miuccia Prada και ο Raf Simons συνέχισαν τον αντίλογό τους ενάντια στην ραγδαία ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, το Emporio Armani εξερεύνησε τη δύναμη της αποπλάνησης,.ενώ ο Dhruv Kapoor επέλεξε να γυρίσει πίσω στις ρίζες του.
Συνέχισε να διαβάζεις και ανακάλυψε όλα όσα ξεχωρίσαμε μέχρι στιγμής από τη Men’s Fashion Week στο Μιλάνο.
Dolce & Gabbana
Για το show της ανδρικής συλλογής τους στο Μιλάνο, οι Stefano Gabbana και Domenico Dolce.μετέτρεψαν την πασαρέλα σε ένα κόκκινο χαλί γεμάτο παπαράτσι, των οποίων οι κάμερες έπαιρναν φωτιά, καθώς τα μοντέλα διέσχιζαν την πασαρέλα Η έμπνευση, είπαν, ξεκίνησε από τη La Dolce Vita του Federico Fellini, την ταινία στην οποία επινοήθηκε για πρώτη φορά η λέξη «παπαράτσι».
https://www.instagram.com/p/DE9_L1xClrm/
Emporio Armani
Μέσα στο Teatro Armani του Μιλάνου το βράδυ του Σαββάτου, το Emporio Armani δίδαξε ένα masterclass αποπλάνησης. Μάλιστα, ο Giorgio Armani ανέφερε ότι σκεφτόταν την ιδέα της «αποπλάνησης» αυτή τη σεζόν για.το Emporio Armani, ώστε να αποτυπώσει τη δύναμη που έχει ένα ρούχο να “τραβάει τους ανθρώπους, να τους αιχμαλωτίζει”.
https://www.instagram.com/p/DFANNBaMfzh/
Prada
Το πετυχημένο σχεδιαστικό δίδυμο Miuccia Prada και Raf Simons εξερεύνησε την.“ανθρώπινη φύση” και τα “βασικά ένστικτα” ως εργαλεία για τη θεμελιώδη ανθρώπινη δημιουργικότητα. Ο σύγχρονος άντρας της Prada διαμορφώθηκε από τον ρομαντισμό, με τη γκαρνταρόμπα του να είναι γεμάτη αντιφατικούς συνδυασμούς. Συνολικά, η συλλογή ανέδειξε το ανθρώπινο στοιχείο πίσω από την προετοιμασία. Σύμφωνα, μάλιστα, με τη Miuccia Prada, είχε να κάνει με τους αταίριαστους πειραματισμούς στην ντουλάπας, το slow fashion, τους τολμηρούς κινδύνους, τα απρόβλεπτα γεγονότα που φέρνει η ζωή, και όλα αυτά σε μια προσπάθεια ενάντια στην τεχνητή νοημοσύνη. Men’s Fashion Week
https://www.instagram.com/p/DFBMUsptg-p/?img_index=1
Dhruv Kapoor
Ο Dhruv Kapoor παρουσίασε ίσως την πιο ολοκληρωμένη συλλογή του μέχρι σήμερα,.αντλώντας έμπνευση τους κώδικες μόδας από την πατρίδα του, την Ινδία, μέσα από έναν πιο διακριτικό, αλλά πιο ισχυρό φακό. Το moodboard της συλλογής ήταν τόσο ειλικρινές όσο νοσταλγικό: streetstyle φωτογραφίες αγνώστων προσώπων, που τραβήχτηκαν στην αστική και αγροτική Ινδία.
“Ήθελα να επιστρέψω στις ρίζες του brand, αλλά και στο γιατί το ξεκίνησα εξ αρχής. Θέλαμε να ξανασκεφτούμε και να επανεξετάσουμε την πλούσια αρχοντική κληρονομιά, τη δεξιοτεχνία, καθώς και την κουλτούρα της Ινδίας και να την επαναλάβουμε για το σύγχρονο κοινό, για τον κόσμο του σήμερα”, ανέφερε ο σχεδιαστής για την έμπνευσή του πίσω από τις δημιουργίες του. Men’s Fashion Week
https://www.instagram.com/p/DFBHIdCOLOg/?img_index=1
Mordecai
Μέσα σε περίπου τέσσερις σεζόν, η Mardecai επιβεβαίωσε στον κόσμο της μόδας τη σχεδιαστική του ταυτότητα. Ενώ συνεχίζει να αγκαλιάζει το νομαδικό πνεύμα που εμφύσησε στο brand του, λόγω του πάθους του για τα ταξίδια, ο Ludovico Bruno Mordecai έπαιξε με νέες λειτουργικές πινελιές, επανεξετάζοντας την ελαφριά κατασκευή των puffer jackets, των πάρκα και αντιανεμικών μπουφάν. Τα σχέδια κινήθηκαν σε loose γραμμές, ενώ η χρωματική παλέτα αγκάλιασε τις γήινες αποχρώσεις.
https://www.instagram.com/p/DFAqj_VM5Z5/?img_index=1
Magliano
Ο Luca Magliano έχει ξεκινήσει να γίνεται ένα από τα πιο δημοφιλές ιταλικά brands,.κερδίζοντας ολοένα και περισσότερη αναγνωσιμότητα. Για τη Men’s Fashion Week στο Μιλάνο, ο Magliano έφερε στο προσκήνιο μία μελαγχολική συλλογή. Ανέτρεψε τα βάρη των υφασμάτων, επιλέγοντας υφές όπως ζέρσεϊ, ribbed βαμβάκι και crepe de chine για τις loose δημιουργίες του και τα outerwear κομμάτια του. Ο Luca Magliano εστίασε στο να προσφέρει μία νέα αίσθηση, δημιουργώντας μία συλλογή που θα μοιάζει περισσότερο ως μία πρώτη στρώση της γκαρνταρόμπας, παρά ως ένα final touch.
https://www.instagram.com/p/DFBC4_FoFMH/?img_index=1
Κεντρική φωτογραφία: Emporio Armani via Instagram





