Μία εντυπωσιακή φωτογράφηση που ισορροπεί μεταξύ αρχιτεκτονικής, μόδας και χρωμάτων.
Για τη σεζόν FW ’24, η Courrèges αφήνει πίσω της τις κλασικές καμπάνιες μόδας. Υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Nicolas Di Felice, το brand φέρνει στη ζωή μια out-of-the-box ιδέα, με το σχεδιαστικό μοτίβο Carré Magique.να πρωταγωνιστεί ως αρχιτεκτονικό στοιχείο. Το Carré Magique, το οποίο βασίζεται στην οφθαλμαπάτη, γίνεται το κεντρικό στοιχείο της καμπάνιας,.σχηματίζοντας μεγάλους κύβους, πάνω στους οποίους τα μοντέλα ποζάρουν με αυτοπεποίθηση.
Το σκηνικό, σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Rémy Brière,.χρησιμοποιεί minimal αλλά σουρεαλιστικά σχέδια που προκαλούν αίσθηση αλλοίωσης της αντίληψης. Η δομή μοιάζει σαν να υπάρχει σε δύο διαστάσεις μέσα.σε έναν λευκό χώρο, δημιουργώντας ένα ονειρικό περιβάλλον όπου η πραγματικότητα λυγίζει. Αυτή η σύνθεση θυμίζει αρκετά τη φιλοσοφία.της προηγούμενης καμπάνιας για τη συλλογή SS ’24 της Courrèges, ωστόσο προχωρά την εξερεύνηση της γεωμετρίας ακόμη περισσότερο,.μετατρέποντας τα σχήματα και τα χρώματα.σε πρωταγωνιστικά στοιχεία αυτής της οπτικής αφήγησης.
Για να ζωντανέψει τη νέα της καμπάνια, η Courrèges επέλεξε τα μοντέλα Loli Bahia,.Mona Tougaard (υποψήφια για μοντέλο της χρονιάς από το British Fashion Council), Natasa Vojnovic, Jeanne Cadieu και Ayo Hassa, τα οποία πόζαραν.μπροστά από τον φακό του φωτογράφου μόδας Mark Borthwick. Για να ζωντανέψει τη νέα της καμπάνια, η Courrèges επέλεξε τα μοντέλα Loli Bahia, Mona Tougaard (υποψήφια για μοντέλο της χρονιάς.