To k-pop idol Mi-Yeon Cho του δημοφιλούς συγκροτήματος (G)I-dle είναι η νέα παγκόσμια brand ambassador του Jimmy Choo.
Το brand πολυτελών υποδημάτων και αξεσουάρ Jimmy Choo επέλεξε ως νέα παγκόσμια brand ambassador τη Mi-Yeon Cho, μέλος του K-pop συγκροτήματος (G)I-dle.
Η Cho θα εμφανιστεί στη φθινοπωρινή καμπάνια του 2023, που θα ξεκινήσει στις 30 Αυγούστου. Η Sandra Choi, δημιουργική διευθύντρια της Jimmy Choo δήλωσε “Η Mi-Yeon μαγνητίζει. Από το μουσικό της ταλέντο μέχρι τις σαγηνευτικές ερμηνείες της και το αμίμητο προσωπικό της στυλ,.ενσαρκώνει πραγματικά ένα παιχνιδιάρικο πνεύμα, αλλά και τη δημιουργική ενέργεια του Jimmy Choo.
Η Mi-Yeon Cho τόνισε ότι της αρέσει η χαρά και η αίγλη της συλλογής και ότι νιώθει πιο σίγουρη όταν φοράει Jimmy Choo!
Με περισσότερους από 4,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, η Cho έχει φανατικούς θαυμαστές του στυλ της. Η ίδια ντύνεται πάντα με ρούχα μεγάλων οίκων,.όπως Prada, Bottega Veneta, Burberry, Fendi και Dolce & Gabbana.
Η ασιατική αγορά αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τον Jimmy Choo τα τελευταία χρόνια. Από τις αρχές του 2023, η επωνυμία διαθέτει πια 35 καταστήματα στην ευρύτερη Κίνα,.16 καταστήματα στη Νότια Κορέα και 45 καταστήματα στην Ιαπωνία.
Πρόσφατα, το brand κυκλοφόρησε μια συνεργασία ορόσημο με το “Pretty Guardian Sailor Moon”,.αναμφισβήτητα μια από τις πιο μοντέρνες ιαπωνικές σειρές anime στην ιστορία, ενώ πέρυσι ο Jimmy Choo όρισε την ηθοποιό και τραγουδίστρια Son Na-Eun ως βασική ambassador στη Νότια Κορέα.
Η Hannah Colman, διευθύνουσα σύμβουλος της Jimmy Choo τόνισε ότι “υπάρχει μια μακροχρόνια σχέση με τη Νότια Κορέα, από τοποθετήσεις προϊόντων σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, μέχρι τη συνεργασία μας με τη στυλίστρια YK Jeung. Όλα αυτά είναι μία εγγενής σύνδεση του Jimmy Choo με τη διασημότητα και το δημιουργικό ταλέντο. Η επιλογή της Mi-Yeon ως παγκόσμια ambassador είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για εμάς, προσθέτοντας άλλο ένα επίπεδο στη σύνδεση της επωνυμίας μας με την Ασία”.