Μετά την καμπάνια #BeYourOwnBOSS, το γερμανικό brand φέρνει στο επίκεντρο της νέας SS24 campaign την αυτοδιάθεση, με motto της “The Choice is Yours”!
Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, η BOSS έχει στρατολογήσει διεθνούς φήμης διασημότητες. Τα supermodels Gisele Bündchen και Adwoa Aboah, καθώς και οι πρεσβευτές της BOSS Lee Minho και Matteo Berrettini μάς υπενθυμίζουν πως η δύναμη να είμαστε το αφεντικό του εαυτού μας βρίσκεται μέσα μας. Στην καμπάνια “The Choice is Yours” συμμετέχει και η Suki Waterhouse, που επιστρέφει ως πρέσβειρα για τα ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά BOSS.
Στη νέα καμπάνια, που φέρει την υπογραφή του Creative Director Trey Laird και φωτογραφήθηκε από τον Mikael Jansson,.κάθε ταλέντο απεικονίζεται να κινείται μέσα από τις σκιές ενός δαιδαλώδους περιβάλλοντος,.καταλήγοντας στο φως. Έτσι, δείχνει ποιητικά πόσο διαμορφωτικές μπορούν να είναι οι επιλογές ζωής.
Για την άνοιξη και το καλοκαίρι, η συλλογή της BOSS βασίζεται σε θέματα σχεδίασης.που πρωτοεμφανίστηκαν στην επίδειξη μόδας του brand στο Μαϊάμι,.όπου μια εκλεπτυσμένη, σιωπηλή χρωματική παλέτα και.σύγχρονες αποδόσεις κλασικών κομματιών βρέθηκαν στο επίκεντρο. Η συλλογή προσφέρει μια πλήρη επιλογή γκαρνταρόμπας για όλες τις περιστάσεις,.για να ταιριάζει σε έναν 24/7 τρόπο ζωής.
Η φόρμα Signature BOSS επανεξετάζεται σε μια ποικιλία από δυνατές, μοντέρνες σιλουέτες. Απαλές αποχρώσεις, ελαφριές υφές και αντιθέσεις – ρευστότητα και δομή, αδιαφάνεια και ημιδιαφάνεια –.παρέχουν μια φρέσκια προοπτική, που μοιάζει απόλυτα προσαρμοσμένη στους θερμότερους μήνες που έρχονται.
Ένα κεντρικό επαναλαμβανόμενο μοτίβο είναι το νέο μονόγραμμα Double B (BB),.που εμφανίζεται σε πολλά κομμάτια σε όλη την γκάμα προϊόντων – από ρούχα μέχρι αξεσουάρ. Αυτή η ξεχωριστή λεπτομέρεια ενσαρκώνει το πνεύμα ενός αληθινού BOSS, ενός τολμηρού ατόμου που δε φοβάται να κάνει μια δήλωση.
Η καμπάνια “The Choice is Yours” ξεκίνησε να προβάλλεται χθες με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο!
Από τη δύση του ηλίου στις 31 Ιανουαρίου έως την ανατολή του ηλίου της 1η Φεβρουαρίου, η BOSS πρόβαλε ένα ολόγραμμα ύψους 10 μέτρων των brand ambassadors Lee Minho και Gisele Bündchen στο Potters Fields Park του Λονδίνου, κοντά στην εμβληματική Tower Bridge! Η BOSS είναι το πρώτο fashion brand που ξεκίνησε μια μεγάλη παγκόσμια καμπάνια, χρησιμοποιώντας ένα ολόγραμμα μεγάλης κλίμακας.