Home / Lifestyle  / Celebrities  / ASAP Rocky και Bottega Veneta σε μία ιδιαίτερη καμπάνια!

ASAP Rocky και Bottega Veneta σε μία ιδιαίτερη καμπάνια!

Asap

Μπορούν οι φωτογραφίες από παπαράτσι να αποτελέσουν καμπάνια μόδας; Ο ASAP Rocky και η Bottega Veneta μετατρέπουν το άβολο σε iconic!

 

Οι φωτογραφίες από παπαράτσι είναι τις περισσότερες φορές άβολες, κακοτραβηγμένες και προκαλούν αρνητικά συναισθήματα σε κάθε επώνυμο. Ο ASAP Rocky και η Bottega Veneta επέλεξαν αυτήν τη συνθήκη για την πρώτη τους συνεργασία και έδωσαν ένα διαφορετικό νόημα στην έννοια του παπαράτσι. Η καμπάνια αποδεικνύει ότι υπάρχουν τρεις διαφορετικές σχέσεις μεταξύ επώνυμου και παπαράτσι. Ωστόσο, ο rapper δήλωσε ότι αυτή η καμπάνια θέλει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ τους. Χρησιμοποίησε τον φακό των παπαράτσι για να στρέψει τα φώτα στα ρούχα της καμπάνιας.

 

 

“Από πάντα, υπήρχε πάντα μια αστεία σχέση μεταξύ φωτογράφων και διασημοτήτων. Από τα δικαιώματα και τη χρήση των φωτογραφιών, μέχρι και τη βιασύνη των ταμπλόιντ, πάντα φαινόταν να υπάρχει μια αποσύνδεση μεταξύ των διάσημων ανθρώπων και των φωτογράφων που τους ακολουθούν και τους βιντεοσκοπούν. Ενώ ορισμένες διασημότητες καλούν τους παπαράτσι από μόνοι τους, άλλες διασημότητες μπορεί να έρθουν σε αντιπαράθεση με τους φωτογράφους. Αντίθετα κάποιοι, πολύ λίγοι, όπως εγώ, δεν τους πειράζει, αρκεί φυσικά να δημοσιεύουν τις καλές γωνίες”, ανέφερε ο καλλιτέχνης.

Αυτό που κατάφερε ο ASAP Rocky με τον Matthieu Blazy είναι να δώσουν ένα δημιουργικό και ενδιαφέρον performance art. Η creative trifecta τακτική τους- όπως και την ονόμασαν- ήταν σίγουρα καινοτόμα και έγινε αμέσως viral και πετυχημένη.

[email protected]

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.