La Bomba: Carolina Herrera did it again!

by Mina Afentouli
Η επιχείρηση αρωμάτων της Carolina Herrera είναι έτοιμη να εκτοξευθεί καθώς σε λίγες μέρες κυκλοφορεί η La Bomba.

Αυτή είναι η σημαντικότερη κυκλοφορία αρώματος της μάρκας από το 2016, όταν η Herrera παρουσίασε το Good Girl σε μπουκάλι με σχήμα γόβας.

Το νέο άρωμα κάνει το ντεμπούτο πρώτα στο κανάλι των αφορολόγητων (travel retail) πριν από τη διεθνή της κυκλοφορία το φθινόπωρο, εγκαίρως για τη σημαντικότερη περίοδο του αρώματος: τις γιορτές. Οι τιμές κυμαίνονται ανάλογα με το μέγεθος, από 90 έως 165 δολάρια για τα 80 ml.

 

La bomba

Courtesy of Carolina Herrera

 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η La Bomba έρχεται να συναγωνιστεί το Good Girl, που, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας Puig για το 2024, έχει εξελιχθεί στο κορυφαίο άρωμα για γυναίκες τόσο στις ΗΠΑ όσο και παγκοσμίως, βάσει πωλήσεων. Τώρα, το brand είναι έτοιμο να εμβαθύνει περαιτέρω στην κατηγορία.

«Η Carolina Herrera είναι ένα από τα brands του χαρτοφυλακίου της Puig που φιλοδοξεί να γίνει brand αξίας 1 δισ. ευρώ και το Good Girl είχε ακόμη μία εξαιρετική χρονιά το 2024», δήλωσε ο Marc Puig, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Puig. Όπως είπε, η Herrera αποτελεί βασικό παράγοντα διατήρησης της ηγετικής θέσης του ομίλου στη Λατινική Αμερική στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και του μακιγιάζ.

O

George Chinsee / WWD

 

Οι επικεφαλής της εταιρείας δεν σχολίασαν τις αναμενόμενες πωλήσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της Puig, η κατηγορία αρωμάτων και μόδας σημείωσε οργανική ανάπτυξη 10,4%, φτάνοντας τα 896,4 εκατ. ευρώ, κυρίως χάρη στην ενίσχυση των αρωμάτων.

Courtesy of Carolina Herrera

Σε επίπεδο ομίλου, η Puig προβλέπει αύξηση πωλήσεων μεταξύ 6% και 8% για το 2025.

Στην αγορά των ΗΠΑ, τα αρώματα παραμένουν η πιο δυναμική κατηγορία στον χώρο της ομορφιάς. Έχουν ήδη ξεπεράσει την περιποίηση δέρματος και καταλαμβάνοντας πλέον τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις βάσει αξίας το 2024. Στο πρώτο τρίμηνο, τα αρώματα αυξήθηκαν κατά 4%. Τα designer αρώματα αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων. Βεβαίως, με την ώθηση να προέρχεται κυρίως από εδραιωμένα brands, όπως η Carolina Herrera.

 

Το La Bomba, δια χειρός των αρωματοποιών της Givaudan Christophe Raynaud, Louise Turner και Quentin Bisch. Aνοίγει με κόκκινο φρούτο του δράκου, αναδεικνύει νότες από παιώνια κεράσι, και frangipani, και καταλήγει σε πικάντικη βανίλια. Το άρωμα είναι vegan και αποτελείται κατά 86% από συστατικά φυσικής προέλευσης.

Αν και στόχος είναι να προσεγγίσει καταναλωτές με διαφορετική νοοτροπία, το άρωμα συνεχίζει να εκφράζει την ίδια φιλοσοφία της μάρκας.

Χρειάστηκε περίπου τέσσερα χρόνια για να δημιουργηθεί και ξεκίνησε από το ίδιο φιλοσοφικό σημείο εκκίνησης.

 

Cover photo: Courtesy of Carolina Herrera

Διαβάστε ακόμη: Η Carolina Herrera γιορτάζει 40 χρόνια

You may also like