Home / Fashion  / Η Fiorucci σε μία νοσταλγική 70s καμπάνια

Η Fiorucci σε μία νοσταλγική 70s καμπάνια

Fiorucci
Ο ιταλικός οίκος Fiorucci επιστρέφει πίσω στις ρίζες του, με τη νέα του συλλογή να αποτίει φόρο τιμής στη δεκαετία του ’70.

 

Ιδρυμένος από τον Eliot Fiorucci το 1967, ο οίκος μόδας, με έδρα το Μιλάνο, κατάφερε να γίνει γρήγορα το “it” brand της pop κουλτούρας, αναμειγνύοντας τέχνη, μόδα και μουσική μέσα στις -κυρίως- τολμηρές βραδινές δημιουργίες του.

 

Σήμερα, η Fiorucci απότιει φόρο τιμής στον ιδρυτή της, καθώς και στη δεκαετία που της επέτρεψε να “ανθίσει”. Το brand παρουσιάζει μία retro καμπάνια, με 70s επιρροές, με δημιουργίες που έρχονται να ενταχθούν αρμονικά στη σύγχρονη μόδα. Η νέα SS23 συλλογή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Nicholas Law, με σκοπό να αναζωογονήσει τις κλασικές δημιουργίες του brand.

 

 
Ο Creative Director του brand, Daniel Fletcher, χρησιμοποίησε τη νοσταλγική δεκαετία του 70,.συνδέοντας τη νέα καμπάνια με το δυναμικό ξεκίνημα της Fiorucci.

 

“Ο Eliot έχει πραγματικά ισχυρούς δεσμούς με τα 70s. Έτσι, η δεκαετία φάνηκε σαν το τέλειο σημείο εκκίνησης για αυτήν τη σεζόν. Ένιωσα, επίσης, την ανάγκη να ενσωματώσω μία πιο χαλαρή διάθεση στη συλλογή, με πλεκτά με βελονάκι, φαρδιά jeans,.κυματιστά prints και πουκάμισα με χαλαρή εφαρμογή”, ανέφερε ο Daniel Fletcher, σχετικά με τη νέα συλλογή.

 

 

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε σε ένα παλιό σπίτι, έξω από το Μιλάνο, απόλυτα ταιριαστό με τον vintage αέρα της συλλογής.

 

Fiorucci

 

“Βρήκαμε αυτό το καταπληκτικό σπίτι έξω από το Μιλάνο, που ήταν γεμάτο με όμορφα έπιπλα,.όπως η Le Corbusier Relax Chair, και “ξεβαμμένους” καναπέδες και κουρτίνες. Αυτά δημιούργησαν το τέλειο σκηνικό, ώστε να επιστρέψει η Fiorucci πίσω στις ιταλικές της ρίζες”,.συμπληρώνει ο Fletcher για τη δημιουργία της καμπάνιας. 

 

www.fiorucci.com 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada