Home / Fashion  / Y2K, wedding vibes και μουσικά είδωλα στην Paris Fashion Week

Y2K, wedding vibes και μουσικά είδωλα στην Paris Fashion Week

Μερικά από τα καλύτερα fashion shows των τελευταίων δύο ημερών της φετινής Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.

 

Το αποκορύφωμα των τελευταίων ημερών στον κόσμο της μόδας είναι το iconic show του οίκου Balmain. Η Cher, το μουσικό είδωλο, περπάτησε για το runway, κλείνοντας το show. Μία φανταστική στιγμή η οποία αποτέλεσε σίγουρα το highlight της Paris Fashion Week. Ας δούμε αναλυτικά ποια shows εντυπωσίασαν περισσότερο!

 

Balmain

Ο Olivier Rousteing, μετρώντας λίγο περισσότερο από δέκα χρόνια στον γαλλικό οίκο, είναι έτοιμος να πάει το brand ένα βήμα πιο κοντά στη βιωσιμότητα. Παρουσίασε ρούχα από ανακυκλωμένα υλικά, όπως φλοιό δέντρου, φύλλα μπανάνας, ξύλινα ράφια, φύλλα μπανάνας, κ.ά. Κάποια από τα κομμάτια έφεραν αποτυπώματα φλόγας, μία προειδοποίηση για το πώς έχουμε υπερθερμάνει τον πλανήτη. Υπήρχαν αναφορές στην Ασία και στην Αφρική, τα πολύ υψηλά platforms ήταν το it παπούτσι και φυσικά η πάντα εντυπωσιακή Cher έκλεισε το show! Η συλλογή αντιπροσωπεύει το ερώτημα του σχεδιαστή για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ρούχα φτιαγμένα από τη φύση χωρίς να την καταστρέψουμε.

 

Acne Studios

Το γαλλικό brand γιόρτασε δέκα χρόνια με καλεσμένη την Kylie Jenner. Βελούδινα καθίσματα, άρπες, κηροπήγια με μαργαριτάρια και γλυκά cocktails. Όλη η συλλογή θα μπορούσε να σταθεί άνετα σε έναν γάμο από τα 80s. Δαντέλες, καρδιές, κορσέδες, σιφόν και φιόγκοι. Η candy and romantic συλλογή αναδείχθηκε μέσα από ντραπέ, peekaboo διαφάνειες, mini φορέματα, knit και jersey sets.Υπήρχε μία παιδικότητα και μία ιδιομορφία ανάμεσα στα κομμάτια.

 

Courrèges

Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από το surf και scuba για την τελευταία του συλλογή. Τα μοντέλα περπάτησαν σε μία κυκλική πασαρέλα με άμμο, κρατώντας στα χέρια τα παπούτσια τους. Κάνοντας αναδρομή στα αρχεία του οίκου “ξέθαψε” vintage θησαυρούς τους οποίους συνδύασε με τα δικά του σύγχρονα κομμάτια. Απογείωσε το Y2K με τον πιο σωστό τρόπο, δίνοντας έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι να αρχίσουμε να ανακυκλώνουμε τη μόδα.

 

Chloé

Για τη σχεδιάστρια Gabriella Hearst η βιωσιμότητα είναι ενεργειακό ζήτημα. Πριν δημιουργήσει αυτήν τη συλλογή συμμετείχε σε ένα project, το ITER, που αφορά την εύρεση νέων πηγών ενέργειας. Αποφάσισε, λοιπόν, να είναι το brand της το πρώτο brand που θα συνδεθεί με αυτό το project. Στόχος της ήταν η ευαισθητοποίηση και η επικοινωνία για βιωσιμότητα.

 

Schiaparelli

Καθαρές και σουρεαλιστικές γραμμές για ένα brand που έχει συνδεθεί με τα πιο iconic outfits των τελευταίων ετών. Ο σχεδιαστής νιώθει ότι επιστρέφουμε σε ένα λαμπερό συναίσθημα, σαν αυτό που ενέπνεε όλη εποχή του παλιού Hollywood. Επιθυμεί να απογειώσει την καθημερινή εμπειρία μόδας. Ακόμα και αν μία σιλουέτα έχει απλό σχέδιο να έχει αίσθηση πολυτέλειας και η κατασκευή της να είναι ασυνήθιστη και κατάλληλα προσεγμένη.

[email protected]

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.