Το εστιατόριο της Swarovski στο Πορτοφίνο είναι ινσταγκραμικό

by Cozyvibe Team
Η Swarovski προσγειώνεται στο Πορτοφίνο με μια πολύχρωμη μεταμόρφωση του εστιατορίου Cracco.

 

Η εταιρεία, με έδρα το Wattens της Αυστρίας, εισέρχεται στο ιταλικό lifestyle της Ριβιέρας, αναλαμβάνοντας αρκετούς χώρους του φημισμένου εστιατορίου Cracco. Πρόκειται για το παραθαλάσσιο «παραρτήμα» της πολυτελούς γαστρονομικής εμπειρίας του Ιταλού σεφ Carlo Cracco, η οποία προσφέρεται επίσης στον εμβληματικό χώρο του στη Galleria Vittorio Emanuele II στο Μιλάνο.

 

μοναδική θέα προς την περίφημη Piazzetta και το λιμάνι, ο χώρος μεταμορφώθηκε σύμφωνα με την καλοκαιρινή χρωματική παλέτα της Swarovski. Στο επίκεντρο είναι η βεράντα, που διαθέτει καθίσματα και ομπρέλες σε παστέλ αποχρώσεις του ροζ, του κίτρινου και του γαλάζιου. Υπάρχει επίσης, ένα οκταγωνικό διακοσμητικό πλαίσιο με το brand της Swarovski, ειδικά σχεδιασμένο για φωτογραφίες στα social media.

Ο

Photo: Courtesy of Swarovski

 

Όσον αφορά τη γαστρονομική πλευρά, τα πιάτα θα σερβίρονται σε πορσελάνινα σερβίτσια από τις συλλογές Swarovski x Rosenthal, σχεδιασμένα από τη διεθνή καλλιτεχνική διευθύντρια του brand, Giovanna Engelbert. Το μενού, που περιλαμβάνει αλμυρές και γλυκές δημιουργίες με τοπικά υλικά και γεύσεις της περιοχής, θα εμπλουτιστεί με ένα signature coctail και ένα επιδόρπιο που δημιούργησε ο Cracco αποκλειστικά για αυτή τη συνεργασία.

 

Φυσικά, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία συνεργάζεται με τον διάσημο σεφ. Η ενέργεια στο Πορτοφίνο βασίζεται στην επιτυχία του Swarovski Cafè που στήθηκε στο Palazzo Citterio του 18ου αιώνα στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια της έκθεσης «Masters of Light: From Vienna to Milan» πέρυσι. Τότε, η έκθεση έκανε την πρώτη της ευρωπαϊκή στάση μετά το ντεμπούτο της στη Σανγκάη.

 

H Swarovski επέλεξε να εμπλουτίσει την εμπειρία με ένα café στον πορτοκαλεώνα του χώρου. O Cracco είχε αναλάβει τη δημιουργία ενός μενού για την περίσταση.

«Η συνεργασία με τη Swarovski διαρκεί εδώ και πολλά χρόνια», δήλωσε ο σεφ, αναφέροντας και τις ειδικές εκδόσεις του κλασικού του χριστουγεννιάτικου πανετόνε που δημιούργησε για το brand στο παρελθόν. «Αυτό που μας ενώνει πάντα είναι το πάθος για την τέχνη και τη δεξιοτεχνία, ο καθένας στον τομέα του», πρόσθεσε ο Cracco, χαρακτηρίζοντας την ενέργεια στο Πορτοφίνο ως «το αποκορύφωμα της συνεργασίας μας».

 

Το αρχιτεκτονικό πρότζεκτ σχεδιάστηκε από το Milanese Studio Peregalli. Το εστιατόριο Cracco στο Πορτοφίνο άνοιξε το 2021, διατηρώντας τη γοητεία του ιστορικού εστιατορίου Pitosforo που βρισκόταν προηγουμένως στον ίδιο χώρο.

 

 

 

Φέτος η Swarovski συμπληρώνει 130 χρόνια λειτουργίας

Η καλοκαιρινή ενεργοποίηση της Swarovski στο Πορτοφίνο εντάσσεται στον εορτασμό της 130ής επετείου της εταιρείας και στη στρατηγική ανανέωση των κωδίκων του οίκου από την Giovanna Engelbert. Από την άφιξή της στη Swarovski το 2020, η Engelbert έχει εργαστεί για την αναβάθμιση της εικόνας του brand, επεκτείνοντας τις συνεργασίες — όπως με την Kim Kardashian και το Skims ή με την Ariana Grande ως brand ambassador και συν-δημιουργό συλλογής κοσμημάτων. Επίσης, ανέπτυξαν τις συλλογές με διαμάντια εργαστηριακής παραγωγής, με στόχο τη διείσδυση στον χώρο της πολυτέλειας.

 

Η Engelbert υιοθέτησε μια πιο τολμηρή και πολύχρωμη αισθητική, προσελκύοντας νεότερο κοινό χωρίς να αποξενώνει τους πιστούς πελάτες, και ανανέωσε το δίκτυο λιανικής με νέα καταστήματα και flagship stores σε μεγάλες πόλεις όπως η Σανγκάη, η Ζυρίχη, η Νέα Υόρκη και η Σεούλ.

 

Σήμερα, η Swarovski Crystal Business διαθέτει 6.600 σημεία πώλησης — εκ των οποίων τα 2.300 είναι ιδιόκτητα καταστήματα — σε περισσότερες από 150 χώρες και απασχολεί 16.600 εργαζομένους. Μαζί με τις αδελφές της εταιρείες, Swarovski Optik (οπτικά προϊόντα) και Tyrolit (λειαντικά υλικά), σχηματίζει τον Όμιλο Swarovski.

 

Διαβάστε ακόμη: Η Ariana Grande είναι η νέα brand ambassador της Swarovski

 

You may also like