Μια εντυπωσιακή καμπάνια με πρωταγωνιστές τους Bradley Cooper, Maluma και Vinicius Junior ετοίμασε το franchise Boss Bottled με το νέο άρωμα Boss Bottled Beyond.
Το αυθεντικό Boss Bottled Eau de Toilette κυκλοφόρησε το 1998 και σήμερα το franchise κατατάσσεται δεύτερο στην Ευρώπη και στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρώτο στη Γερμανία και τρίτο στην Ισπανία ανάμεσα στα ανδρικά αρώματα.

Maluma – WWD / Courtesy of Coty
«Από το 1998, το Boss Bottled ορίζει –με έναν τρόπο– την έννοια της αρρενωπότητας», είπε ο Jean Holtzmann, Chief Brands Officer της Coty Prestige, που κατέχει την άδεια των αρωμάτων Boss.
Όπως τόνισε, «ο στόχος δεν είναι μόνο να γιορτάσουμε. Αλλά και να επαναπροσδιορίσουμε το τι σημαίνει Boss Bottled. Τι σημαίνει ηγεσία; Πώς ορίζεται πλέον η εικόνα της επιτυχίας;»
Οι καμπάνιες του Boss Bottled παραδοσιακά επικεντρώνονται σε ένα πρόσωπο και σε μια αφήγηση επιτυχίας.
Αυτή τη φορά, όμως, η ιστορία αφορά τρεις άνδρες, που ο καθένας ακολουθεί το πάθος του, στηρίζοντας παράλληλα ο ένας τον άλλον.
Τη σκηνοθεσία της διαφήμισης υπογράφει ο Karim Huu Do, γνωστός από το “Last Night in Paris”.
O
«Δεν είναι μια μονόπλευρη απεικόνιση της αρρενωπότητας, όπως στο παρελθόν. Θέλαμε να εκφράσουμε την ιδέα πως ένας boss αναγνωρίζει έναν άλλον boss, και πως μπορεί να μοιράζεται μια κοινότητα σκέψης και πνεύματος. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος να μιλάς για την ηγεσία», είπε ο Holtzmann.
Το άρωμα θα κυκλοφορήσει πρώτα στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών (travel retail) την 1η Ιουλίου, και στις 1 Σεπτεμβρίου, στις υπόλοιπες αγορές. «Είναι μια παγκόσμια κυκλοφορία», είπε ο Holtzmann, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα λανσαρίσματα στην ιστορία του brand.

«Μια νέα οσφρητική περιπέτεια»
Το 1998, η ηγεσία συνδεόταν κυρίως με τις εταιρικές αξίες – σήμερα αυτό δεν ισχύει πια.
Το αρχικό Boss Bottled άντλησε έμπνευση από τη μυρωδιά της μηλόπιτας. Με αυτήν την προσέγγιση άνοιξε ο δρόμος για μια νέα εποχή στα ανδρικά αρώματα. Στόχος του νέου λανσαρίσματος είναι και πάλι να σπάσουν οι κανόνες.

Vinicius Junior – WWD / Courtesy of Coty
Το μπουκάλι του Boss Bottled επανασχεδιάστηκε με νέο όγκο, βάρος γυαλιού και δύο ταινίες γύρω από τον λαιμό.
Όλα τα χαρακτηριστικά του franchise ανανεώθηκαν για να προχωρήσει «ένα βήμα παραπέρα», όπως τόνισε ο Holtzmann. Δεν έδωσε εκτιμήσεις για τις πωλήσεις. Πηγές της αγοράς υπολογίζουν ότι το νέο άρωμα θα αποφέρει 250 εκατ. ευρώ σε λιανικές πωλήσεις τον πρώτο χρόνο.
Οι ισχυρότερες αγορές για τα αρώματα Boss είναι η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, στις εγχώριες αγορές και στο travel retail.
Με το Boss Bottled Beyond, στόχος είναι να ενισχυθούν οι υφιστάμενες αγορές, και να αναπτυχθεί η παρουσία στις ΗΠΑ.
Τέλος, σημείωσε πως η εικόνα του Hugo Boss έχει μεταμορφωθεί σημαντικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. «Δεν είναι θέμα αλλαγής ταυτότητας, αλλά επικοινωνίας με κάθε νέα γενιά. Και αυτό είναι κάτι πραγματικά σημαντικό».




