Η American Eagle Outfitters ποντάρει δυναμικά στη μεγάλη φθινοπωρινή καμπάνια με πρωταγωνίστρια τη Sydney Sweeney, με στόχο να δώσει μία νέα πνοή στο brand.
«Πιστεύω πως αυτή ίσως είναι μία από τις σημαντικότερες συνεργασίες στην ιστορία της American Eagle», δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Craig Brommers. «Η Sydney Sweeney είναι το απόλυτο “It girl” αυτή τη στιγμή και μας βοηθά να χτίσουμε την κορυφαία τζιν καμπάνια της σεζόν. Αντιπροσωπεύει απόλυτα το πνεύμα της American Eagle — είναι μια κοπέλα που μπορεί να λάμψει στο κόκκινο χαλί, αλλά παραμένει και το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Αυτή η διττή ταυτότητα εκφράζει τέλεια τόσο τη γενιά Ζ όσο και τους Millennials», τόνισε.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας στο Λος Άντζελες, ο Craig Brommers ανέφερε ότι εντυπωσιάστηκε από το πόσο άνετη και φυσική ήταν η Sydney Sweeney στο πλατό, προσθέτοντας πως «πραγματικά αγαπά τα τζιν μας». Παρατήρησε πόσο άνετη νιώθει με τον εαυτό της και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι έχει μια μαγνητική αύρα που έλκει τους πάντες — γυναίκες και άντρες».
Η 27χρονη Sweeney έγινε γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στη δημοφιλή σειρά του HBO, Euphoria, ενώ εμφανίστηκε και στην πρώτη σεζόν του The White Lotus, μεταξύ άλλων ρόλων.
«Η καμπάνια σίγουρα θα προκαλέσει αντιδράσεις και θα έχει παιχνιδιάρικη διάθεση — πιθανότατα θα είναι και λίγο πιο αισθησιακή απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο Brommers. «Αλλά πάντα με τη δόση αισιοδοξίας και χιούμορ που μόνο η Sydney Sweeney μπορεί να προσφέρει».

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά μέρη της καμπάνιας — που τιτλοφορείται «Sydney Sweeney Has Great Jeans» — θα είναι μια τρισδιάστατη γιγαντοαφίσα στην Times Square της Νέας Υόρκης.
«Θα είναι πραγματικά καθηλωτικό», δήλωσε ο Craig Brommers. «Φανταστείτε την απόλυτη ‘It girl’ της εποχής να φτάνει με το χέρι της κάτω στην Times Square, να δείχνει το κοινό, να αναδεικνύει τα τζιν της — όλα σε μια 3D γιγαντοοθόνη. Είναι σίγουρο πως θα τραβήξει τα βλέμματα». Η πινακίδα θα έχει ύψος 20 ορόφων.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η American Eagle θα λανσάρει το «Sydney Jean», ένα ξεχωριστό τζιν στο οποίο συνεργάστηκε η ίδια η Sweeney. Το σχέδιο περιλαμβάνει ένα μοτίβο πεταλούδας στην πίσω τσέπη, που συμβολίζει την ευαισθητοποίηση για την ενδοοικογενειακή βία — ένα θέμα που αγγίζει προσωπικά τη Sweeney.
Το 100% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις του συγκεκριμένου τζιν θα διατεθεί στον οργανισμό Crisis Text Line, έναν φιλανθρωπικό φορέα που στηρίζει άτομα σε κρίση και τον οποίο υποστηρίζει ενεργά η ηθοποιός.
Ένα ακόμη ξεχωριστό κομμάτι της συλλογής είναι το νέο τζιν μπουφάν, εμπνευσμένο από το στυλ της Sweeney στα γυρίσματα και βασισμένο σε μια αυθόρμητη στιγμή επιτόπιας μεταποίησης με τη στυλίστρια Dickson.

Για τη φετινή φθινοπωρινή σεζόν, η American Eagle παρουσιάζει πάνω από 200 διαφορετικά τζιν, με 50 καινούργια σχέδια, που κυμαίνονται από καμπάνες εμπνευσμένες από τη δεκαετία του ’70, μέχρι χαμηλοκάβαλες, φαρδιές γραμμές, όπως αυτές που φορά η Sweeney στην καμπάνια.
All images: Courtesy of American Eagle
Διαβάστε επίσης: Η Bella Hadid γίνεται η μούσα της Miss Sixty





