Η νέα συλλογή της Stella McCartney SS25 απεικονίζει τις Raye, Eva Mendes, Myha’la και Alex Consani, μαζί με AI-generated πουλιά.
Η νέα καμπάνια της Stella McCartney για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 σάς ενθαρρύνει να “Save What You Love”. Αποκαλούμενη ως η πιο βιώσιμη συλλογή της μάρκας μέχρι σήμερα, η καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερα διάσημα πρόσωπα — το καθένα παθιασμένο με διαφορετικές ανησυχίες. Η SS25 καμπάνια τοποθετεί τις πρωταγωνίστριες ανάμεσα σε μια σειρά από πουλιά που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη, θολώνοντας τα όρια μεταξύ βιολογίας και τεχνολογίας.

RAYE
Εμπνευσμένη από τις «απεριόριστες δυνατότητες της ομορφιάς της φύσης»,.η εκστρατεία επικεντρώνεται στο γεγονός ότι σχεδόν το 50% των ειδών των πτηνών βρίσκεται επί του παρόντος σε μείωση του πληθυσμού τους. Ελπίζοντας να μας υπενθυμίσει το θλιβερό γεγονός.ότι αυτά τα πλάσματα μπορεί μια μέρα να είναι απλώς μια φαντασίωση – αν δεν σώσουμε αυτό που αγαπάμε – η καμπάνια μάς ενθαρρύνει να το ξανασκεφτούμε.
Το “Save What You Love” προέρχεται από τα λόγια του Jonathan Franzen και του βιβλίου του, The End of the End of the Earth, το οποίο παρουσίασε.η Greta Gerwig στην McCartney. Η fashion designer ανέφερε σε δηλώσεις της: «Η SS25 είναι η πιο βιώσιμη συλλογή πασαρέλας μου μέχρι σήμερα,.κατασκευασμένη χωρίς δέρμα, γούνα ή φτερά. Ελπίζω ότι αυτά τα όμορφα κομμάτια.δεν εμπνέουν μονάχα την επιθυμία και τη χαρά της μόδας, αλλά είναι μία αφορμή να δούμε από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Από μία πανοραμική θέα, όπως ακριβώς βλέπουν και τα πουλιά».
https://www.instagram.com/p/DGQ9HybsxJa/?img_index=1
https://www.instagram.com/p/DGMAUBVsFdV/
Μιλώντας για τη συμμετοχή της στην καμπάνια, η Myha’la προσθέτει «Αγαπώ αυτόν τον πλανήτη,.αυτή τη γη και αξίζει να σωθεί. Είναι το σπίτι μας και το σπίτι.κάθε ζωντανού πλάσματος. Είναι μια αντανάκλαση της Ανθρωπότητάς μας. Και αυτό αξίζει να το σώσετε!».
Αν θέλετε να ανακαλύψετε την “Save What You Love” collection.της Stella McCartney, μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο site του οίκου.





