Μια εντυπωσιακή Michael Kors SS21 καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο τη Bella Hadid μας ταξιδεύει στα πιο εμβληματικά σημεία της Νέας Υόρκης.
“The eye has to travel”, έχει δηλώσει η σπουδαία δημοσιογράφος μόδας Diana Vreeland. Από αυτή την iconic φράση άντλησε έμπνευση και ο σχεδιαστής Michael Kors για τη νέα του καμπάνια. Η Michael Kors SS21 συλλογή αποτελεί μια ωδή στα ταξίδια. Επικεντρώνεται σε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα ταξίδι όπως, την περιπέτεια, την εξερεύνηση και τη νέα προοπτική. Όλα όσα μπορούμε να βιώσουμε, που βρίσκονται κοντά στο σπίτι μας, συλλέγοντας νέες εμπειρίες.
Μέχρι και το πιο μικρό, κοντινό και νοερό ταξίδι που θα κάνουμε θα μας χαρίσει χιλιάδες οφέλη που δεν πρέπει να χάσουμε. Στο video πρωταγωνιστεί το supermodel Bella Hadid, την οποία συντροφεύουν οι Mayowa Nicholas, Heejung Park και Salomon Diaz. Η ονειροπόλα Bella μας ταξιδεύει νοερά στις εμβληματικές τοποθεσίες της Νέας Υόρκης, το Central Park, το λιμάνι της πόλης, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και το Empire Diner.
Ακόμα και αν δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε σε νέους προορισμούς, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε με άλλο “μάτι” παλαιότερους. Κοιτάζοντας φωτογραφίες, αναπολώντας στιγμές, διαβάζοντας ένα ταξιδιωτικό βιβλίο ή κάνοντας μια επίσκεψη στη γειτονιά θα αισθανθούμε υπέροχα και γεμάτοι έμπνευση.
“Η Diana θεωρείται ένα πραγματικό icon και ένας μοναδικός χαρακτήρας. Ενέπνευσε την ομορφιά, τον πολιτισμό, τα ταξίδια και τη μόδα, την οποία και έκανε τρόπο ζωής”, δηλώνει ο σχεδιαστής.