Julia Garner x Gucci: “The Art of Silk”

by Manto Koronakou
Η κορυφαία ηθοποιός και φίλη του οίκου, Julia Garner, εμφανίζεται στις κινηματογραφικές εικόνες που φωτογραφίζει ο Steven Meisel, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας “Keep It Gucci: The Art of Silk”.

Η πρωτοβουλία είναι μέρος του ευρύτερου fashion projectThe Art of Silk”, που περιλαμβάνει το “90×90” project, στο οποίο διεθνείς καλλιτέχνες ερμηνεύουν εκ νέου πέντε επιλεγμένα θέματα που έχουν τις ρίζες τους στα αρχεία μεταξιού της μάρκας: το flora, το fauna, το nautical, το equestrian και το GG Monogram .IΗ πολυτελής μάρκα δημιούργησε, επίσης, το βιβλίο “Gucci: The Art of Silk” σε συνεργασία με την Assouline.

 

The “Keep It Gucci: The Art of Silk” ad campaign starring Julia Garner. Steven Meisel/Courtesy of Gucci

 

 

“The Art of Silk”

 

 

Με φόντο ένα νυχτερινό αστικό τοπίο, η Garner απεικονίζεται σε close-up πορτρέτα με μεταξωτά φουλάρια Gucci γύρω από το κεφάλι και το λαιμό της. Διαφορετικές εικόνες αναδεικνύουν τη σειρά μοτίβων και σχεδιών που έχουν καθορίσει την κληρονομιά της μάρκας στα μεταξωτά αξεσουάρ. Αυτά περιλαμβάνουν το χαρακτηριστικό σχέδιο Flora που δημιουργήθηκε το 1966 από τον εικονογράφο Vittorio Accornero de Testa, για να ικανοποιήσει το αίτημα της πριγκίπισσας Grace του Μονακό για ένα πολύχρωμο και πληθωρικό σχέδιο. Διαθέτει 43 ποικιλίες λουλουδιών, φυτών και εντόμων, ζωγραφισμένες εξ ολοκλήρου στο χέρι. Άλλα μοτίβα που εμφανίζονται στις εικόνες της καμπάνιας περιλαμβάνουν το allover Gucci stirrup, το Horsebit και το GG print.

 

 

 

 

 

 

 

 

The “Keep It Gucci: The Art of Silk” ad campaign starring Julia Garner. Steven Meisel/Courtesy of Gucci

 

 

 

 

 

 

Η Gucci άρχισε να αναπτύσσει τη χειροτεχνία της στο μετάξι τη δεκαετία του 1950 και τα πρώτα σχέδια παρουσίαζαν μοτίβα εμπνευσμένα από τα επώνυμα δερμάτινα είδη της μάρκας. Το πρώτο κασκόλ, το οποίο χρονολογείται το 1958, κατασκευάστηκε στο Κόμο της Ιταλίας και είχε ένα σχέδιο με ναυτικό θέμα που ονομάζεται “Tolda di Nave”.

 

 

“The Art of Silk”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.instagram.com/p/DH6H53XMUnN/

 

Η Gucci θα φιλοξενήσει δραστηριότητες αφιερωμένες στο έργο “The Art of Silk” στο Παρίσι, συμπεριλαμβανομένης μιας εκδήλωσης στο κατάστημά της στη Rue Saint-Honoré και ενός δείπνου αφιερωμένου στην καμπάνια, ενώ την Τρίτη θα ακολουθήσει η έναρξη της πώλησης των “90×90” scarves.

You may also like