Ο John Malkovich φόρεσε τη Loafer Bag του JW Anderson

by Mina Afentouli
Όλα αλλάζουν στον οίκο JW Anderson, ο οποίος υιοθετεί μια νέα στάση και εστιάζει στο lifestyle, στα αξεσουάρ και στα αντικείμενα υψηλής αισθητικής για το σπίτι.

 

Η νέα ιστοσελίδα του brand φιλοξενεί διασημότητες, συμπεριλαμβανομένων των Ben Whishaw και Luca Guadagnino. Οι stars επιδεικνύουν τη μόδα ή παίζουν με τα έπιπλα και τα αντικείμενα.

 

Anderson

 

Αυτή η λίστα διασημοτήτων μόλις μεγάλωσε, με τον John Malkovich να πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της τσάντας JW Anderson Loafer Bag. Αυτή είναι η πρώτη από την επανακυκλοφορία του brand νωρίτερα φέτος. Η καμπάνια παρουσιάζει κομμάτια από τις συλλογές resort και άνοιξη 2026 του JW Anderson, καθώς και τα νεότερα σχέδια Loafer, τα οποία κατασκευάζονται στην Ιταλία από suede και δέρμα.

 

Συνεργασία-Ορόσημο

 

Η καμπάνια σηματοδοτεί την πρώτη φορά που συνεργάζονται ο Jonathan Anderson και ο Malkovich.

 

Ο Anderson είναι εδώ και καιρό θαυμαστής του ηθοποιού και πρωταγωνιστή ταινιών όπως οι «Επικίνδυνες Σχέσεις» («Dangerous Liaisons»), «Στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς» («Being John Malkovich») και «In the Hand of Dante», η οποία σκηνοθετήθηκε από τον Julian Schnabel και κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος.

 

 

 

 

 

 

 

Την καμπάνια φωτογράφισε ο Heikki Kaski, το styling ανέλαβε ο Benjamin Bruno και την καλλιτεχνική διεύθυνση ο Anderson. Το σκηνικό ήταν το Stepney Townhouse στο Ανατολικό Λονδίνο, ένα πρώιμο γεωργιανό ακίνητο που έχει αποκατασταθεί από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες του.

 

Διαθεσιμότητα και σχέδια επέκτασης

 

 

Η συλλογή είναι ήδη στα ράφια στα καταστήματα JW Anderson στο Λονδίνο και το Μιλάνο και στο jwanderson.com. Όπως αναφέρθηκε, ο JW Anderson πρόκειται να ανοίξει ένα τρίτο κατάστημα, ένα flagship store, στο Pimlico Road του Λονδίνου αργότερα φέτος.

 

Ο Anderson δήλωσε σε συνέντευξή του τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι η στροφή του brand στο lifestyle έχει σημειώσει επιτυχία μέχρι στιγμής.

 

«Πουλάμε τα πάντα, από καρέκλες μέχρι κασμίρ, κανάτες και κεραμικά. Ποτέ, μα ποτέ, στην ιστορία του brand δεν είχαμε πάει καλύτερα», είπε ο Anderson. «Είναι μια συναρπαστική στιγμή, τα πράγματα αλλάζουν και το σπίτι έχει γίνει πιο σημαντικό από ποτέ».

 

 

 

 

Η εστίαση είναι σε μοναδικά one-off objects, κομμάτια περιορισμένης έκδοσης και στα λόγια του σχεδιαστή, ένα «slow-moving feast» δημιουργικότητας και ιδεών.

 

«Είναι όλες μου οι εμμονές» σε ένα μέρος, είπε ο Anderson, προσθέτοντας: «Αν πουλήσουμε κάτι, θέλω να είναι όμορφα εκτελεσμένο από τον κατάλληλο τεχνίτη, από το κατάλληλο άτομο».

 

 

Διαβάστε ακόμη:

JW Anderson x Wedgwood επαναφέρουν το Jasperware της Lucie Rie

You may also like