Home / Men  / Jannik Sinner και Gucci αποδεικνύουν ότι το τένις είναι συναίσθημα

Jannik Sinner και Gucci αποδεικνύουν ότι το τένις είναι συναίσθημα

Jannik Sinner
Η Gucci μπαίνει στο γήπεδο, με τον Jannik Sinner να αποδεικνύει ότι το τένις…“is a feeling”.

 

Μετά την ταινία Challengers, το τένις έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μας όχι μόνο ως άθλημα, αλλά και ως fashion trend. Τόσο η αδρεναλίνη που δημιουργούν οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών, κατά τη διάρκεια των αγώνων,.όσο και οι εμφανίσεις τους, επιμελημένες από τον Jonathan Anderson –δημιουργό του ομώνυμου brand J.W Anderson και creative director της Loewe- έφεραν στην.κορυφή των τάσεων το λεγόμενο tennis core και tennis mania στα social media. Με το hype του tennis core να συνεχίζει ακάθεκτο, δεν έλειψαν οι συνεργασίες που.έχουν να κάνουν με το τένις. Εν όψει της tennis season, η Gucci δεν έχασε την ευκαιρία να συμμετέχει και εκείνη στο tennis mania,.προσκαλώντας τον Jannik Sinner να μεταμορφωθεί από διάσημος τενίστας σε κεντρικό πρόσωπο του ιταλικού οίκου για την καμπάνια “Is a Feeling”.

 

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, ο Jannik Sinner φωτογραφήθηκε από τον Riccardo Raspa, ο οποίος τον απαθανάτισε εν δράσει σε ένα διεθνές τουρνουά τένις, κρατώντας την duffle bag.

 

Jannik Sinner

 

Η σχέση της Gucci με το τένις χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του ’70,.όταν ο οίκος επέκτεινε τη σειρά προϊόντων που σχετίζονται με το συγκεκριμένο άθλημα, εστιάζοντας κυρίως στα αξεσουάρ και τα υποδήματα. Αυτό περιελάμβανε τα πάνινα παπούτσια Tennis 1977 — ένα από τα πρώτα πάνινα παπούτσια που κατασκευάστηκαν από μια μάρκα πολυτελείας. Η εισχώρηση του ιταλικού οίκου στο άθλημα συνεχίστηκε και στη.δεκαετία του ’80, με μια ready-to-wear collection που έγινε δημοφιλής τόσο στους αθλητές όσο και στους λάτρεις του αθλήματος.

 

[email protected]

“I always loved aesthetics. Not particularly fashion. But an idea of Beauty.” Miuccia Bianchi Prada