Ο Jacob Elordi… ονειρεύεται με την Bottega Veneta

by Evaggelia Papapaschali
Ο ambassador του brand και αδιαμφισβήτητο “it-boy” της γενιάς του, Jacob Elordi, επιστρέφει στη Bottega Veneta για τη νέα της καμπάνια, μια ταινία μικρού μήκους και μια σειρά φωτογραφιών υπό τον εμβληματικό φακό του Duane Michals.

 

Με τίτλο “What are Dreams”, το νέο project διαδραματίζεται στο σπίτι του ίδιου του Michals στη Νέα Υόρκη, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα ονείρου και μυστήριου μέσα από ασπρόμαυρα πορτρέτα που εξερευνούν το ασυνείδητο, το φαντασιακό και το αλλόκοτο.

 

 
Ένα σουρεαλιστικό ταξίδι στον κόσμο των ονείρων

Εμπνευσμένο από το κίνημα του Σουρεαλισμού, το έργο αποτελείται από δώδεκα εικόνες που απεικονίζουν τον Elordi σε μυστηριώδεις και ποιητικές σκηνές, με αντικείμενα και μοτίβα που παραπέμπουν στις καλλιτεχνικές αναφορές του Michals, από τον Giorgio de Chirico έως τον René Magritte. Το αποτέλεσμα είναι μια οπτική αφήγηση γεμάτη συμβολισμούς και υπαινιγμούς, που θολώνει τη γραμμή ανάμεσα στην πραγματικότητα και το όνειρο.

 

 
Ο Elordi απαγγέλλει το “What are Dreams”

Στην ταινία, ο Elordi διαβάζει το ομώνυμο ποίημα του Michals “What are Dreams,” από το φωτογραφικό βιβλίο του 2001 “Questions without Answers”. Η απαγγελία του, λιτή και στοχαστική, ενισχύει την ονειρική ατμόσφαιρα του project, μετατρέποντάς το σε έναν διάλογο μεταξύ εικόνας και φαντασίας.

 

 

Από το 1985 έως σήμερα: ένα νήμα συνέχειας

Η συνεργασία αυτή δεν είναι τυχαία. Ο Michals είχε φωτογραφίσει μια καμπάνια της Bottega Veneta ήδη από το 1985, και τώρα επιστρέφει – σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά – συνδέοντας το παρελθόν και το παρόν του οίκου. Αυτή τη φορά, μπροστά από τον φακό βρίσκεται ο Jacob Elordi, που από πέρυσι αποτελεί επίσημο brand ambassador της Bottega Veneta, ένα πρόσωπο που ενσαρκώνει τη νέα, καλλιτεχνική ταυτότητα του οίκου.

 

Η Bottega Veneta ονειρεύεται ξανά

Με την καμπάνια “What are Dreams”, η Bottega Veneta συνεχίζει να εξερευνά τα όρια της μόδας ως μορφή τέχνης, συνδυάζοντας τη κομψότητα με τον πειραματισμό και τη φαντασία. Η νέα καμπάνια δεν είναι απλώς μια οπτική εμπειρία, είναι ένα όνειρο σε κίνηση, όπου η αισθητική, η ποίηση και η μόδα συναντιούνται.

 

Διαβάστε επίσης: Jung Kook για την Calvin Klein: H νέα denim καμπάνια που επαναπροσδιορίζει το urban cool

You may also like