Isima: Αυτό είναι το πιο προσωπικό project της Shakira

by Mina Afentouli
Η Shakira έχει καθιερωθεί όχι μόνο για την μουσική της ιδιοφυΐα αλλά και για το στυλ και το look της. Ήρθε η ώρα να μοιραστεί με τους fans της τα μυστικά ομορφιάς και των μαλλιών της.

Όπως έγινε γνωστό, από τα teasers που “παίζουν” εδώ και μέρες στα social media, θα κυκλοφορήσει την Isima, τη νέα της σειρά οκτώ προϊόντων περιποίησης μαλλιών.

Η Isima, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην επίσημη ιστοσελίδα της αυτόν τον μήνα και θα κυκλοφορήσει πλήρως στα καταστήματα Ulta Beauty τον Ιούλιο. Οι τιμές τους κυμαίνονται από $32 έως $42.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shakira (@shakira)

 

Για την αγαπημένη καλλιτέχνη, η Isima είναι ένα από τα πιο προσωπικά της πρότζεκτ

Όπως είπε, πάντα ταιριάζει τα μαλλιά της με τις διαφορετικές εποχές της καριέρας της, την ώρα που βρίσκεται σε παγκόσμια περιοδεία. «Είμαι από εκείνες τις γυναίκες που έχουν φύγει πολλές φορές από το κομμωτήριο κλαίγοντας, νιώθοντας ότι τελείωσε η ζωή τους όταν τους καίνε τα μαλλιά προσπαθώντας να τα ξανοίξουν», είπε. «Ήταν μια περιπέτεια ολόκληρη η ζωή μου να βρω το σωστό προϊόν για τα μαλλιά μου, που έχουν πολύπλοκες ανάγκες».

Αφού δεν έβρισκε τα κατάλληλα προϊόντα, τα δημιούργησε η ίδια. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται: το Reset Clarifying Shampoo, ο Iconic Densifying Scalp Serum, το Delicia Reparative Hair Oil, το Curls Don’t Lie Curl Perfector, το All In Restorative Leave-In Conditioner, το Riquísima Hydrating Shampoo, το Suavísima Hydrating Conditioner και η μάσκα Súperbomba Triple Repair Peptide Mask.

Το όνομα είναι ισπανικό επίθημα υπερθετικού βαθμού που δίνει έμφαση στη λέξη που συνοδεύει. Για παράδειγμα, το σαμπουάν Riquísima είναι πιο «νόστιμο» από ένα απλό «rica». «Θέλω να είναι πηγή έμπνευσης για άλλες γυναίκες», είπε η Shakira. «Θέλω να ενδυναμώνει τις γυναίκες, θέλω η κοινότητά μου να αισθάνεται ότι επιτέλους δεν είναι παραμελημένη. Και δεν πιστεύω ότι το παλιό ρητό “το λιγότερο είναι περισσότερο” ισχύει για την περιποίηση μαλλιών. Το περισσότερο είναι περισσότερο. Τα δικά μου μαλλιά πάντα χρειάζονται περισσότερο, έτσι δεν είναι; Αυτό είναι το διαρκές πήγαινε-έλα με την ομάδα της Isima».

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη isima (@isima)

 

 

Η λογική πίσω από τη σειρά Isima

Αυτή η λογική αποτελεί και τη βάση των προϊόντων, τα οποία ακολουθούν μια ολιστική προσέγγιση για την περιποίηση του τριχωτού και των μαλλιών. «Υπάρχουν εννέα πεπτίδια στην αλυσίδα αμινοξέων που δρουν στο τριχωτό της κεφαλής, όπως κάνει η ρετινόλη, αλλά χωρίς τον ερεθισμό», είπε δείχνοντας τη μάσκα Súperbomba. «Υπάρχει επίσης gluconate bond που βοηθά στην αποκατάσταση των ιοντικών και υδρογονικών δεσμών που καταστρέφονται με τις βαφές».

Η μέθοδος TriModal Method της Isima, η οποία στοχεύει ταυτόχρονα στο τριχωτό, τον φλοιό και την επιδερμίδα της τρίχας, σχεδιάστηκε από τον επικεφαλής επιστημονικό σύμβουλο του brand, Anthony Potin, πρώην στέλεχος της L’Oréal. Μαζί του στη διοικητική ομάδα είναι η Andreea Diaconescu, υπεύθυνη μάρκετινγκ και ανάπτυξης, και ο Sid Katari, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

 

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη isima (@isima)

 

Το “κοινό” της Isima

«Η Isima γεννήθηκε από τη διαπίστωση ότι υπάρχει τεράστια απόσταση ανάμεσα στην περιποίηση μαλλιών και τις πραγματικές ανάγκες. Πολλοί καταναλωτές παραμένουν παραμελημένοι». «Ο καταναλωτής αναζητά αξία και απόδοση», δήλωσε ο Katari. «Σήμερα υπάρχει αυξημένος σκεπτικισμός. Οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν, εξετάζουν, δοκιμάζουν. Στην περιποίηση μαλλιών υπάρχουν πολλά υπερβολικά claims που τελικά δεν εξυπηρετούν».

Ωστόσο, τα προϊόντα της Isima συνοδεύονται από τεκμηριωμένες υποσχέσεις: όπως έλεγχο του φριζαρίσματος για 96 ώρες από το Delicia Oil, ή πέντε φορές λιγότερο σπάσιμο τρίχας με μία μόνο χρήση του All In Leave-In Conditioner.

«Συνέχεια έλεγα στον Sid και τον Anthony: “Χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση, ξαναστείλ’ το” ή “Θέλω περισσότερη μυρωδιά τώρα”», είπε η Shakira. «Ήταν μια ευαίσθητη ισορροπία. Μια σταθερή, μεθοδική διαδικασία για να φτάσουν τα προϊόντα εδώ που είναι σήμερα. Και τώρα αισθάνομαι έτοιμη να τα μοιραστώ με την κοινότητά μου. Μετά από 30 χρόνια καριέρας, θέλω να είμαι σίγουρη ότι προσφέρω κάτι που δίνει πραγματική λύση σε πραγματικά προβλήματα».

«Πάντα είναι θέμα ισορροπίας», είπε ο Katari. «Θέλουμε να ξεχωρίσουμε σε μια υπερφορτωμένη αγορά. Aυτό γίνεται με τη φιλοσοφία μας: τα μαλλιά ως δυναμική έκφραση ταυτότητας και όχι απλώς επιστήμη».

O

Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα για όλους τους τύπους μαλλιών, με έμφαση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. «Η λατινική μας προοπτική φέρνει μοναδικά πολιτισμικά στοιχεία στη συζήτηση για την ομορφιά. Στη Λατινική Αμερική, τα μαλλιά είναι έκφραση ταυτότητας και κληρονομιάς», είπε. «Καλύπτει όλο το φάσμα τύπων μαλλιών και δημιουργεί τη βάση για πραγματικά περιεκτικές λύσεις».

Η Isima εντάσσεται πλήρως στην πλατφόρμα συνειδητής ομορφιάς της Ulta. «Τηρεί και τους πέντε πυλώνες μας: καθαρά συστατικά, vegan, βιώσιμες συσκευασίες, cruelty free και επιστροφή στην κοινωνία μέσω της φιλανθρωπικής δράσης της Shakira ως πρέσβειρα καλής θέλησης του ΟΗΕ». 

Αν και δεν σχολίασαν για τις πωλήσεις, πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι η Isima θα αποφέρει από $20 έως $30 εκατομμύρια τον πρώτο της χρόνο.

 

*Cover Photo: Lexie Moreland/WWD

 

Διαβάστε ακόμη: Met Gala 2025: Οι πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις της βραδιάς

 

You may also like