Οι εισαγγελείς ζήτησαν ποινή φυλάκισης 20 μηνών για την Chiara Ferragni στην υπόθεση “Pandoro Gate”. Οι δικηγόροι της αναμένεται να ζητήσουν αθώωση κατά την επόμενη ακρόαση στις 19 Δεκεμβρίου.
Ήταν Δεκέμβριος του 2023, όταν η αρχή ανταγωνισμού της Ιταλίας, η AGCM, αποκάλυψε ότι επέβαλε πρόστιμο στη Ferragni άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Σύμφωνα με την αρχή, η Ferragni φέρεται να παραπλάνησε τους καταναλωτές συνεργαζόμενη με την ιταλική εταιρεία ζαχαροπλαστικής Balocco το 2022 για το φιλανθρωπικό έργο “Pink Christmas”.
Σύμφωνα με την AGCM, οι καταναλωτές παραπλανήθηκαν νομίζοντας ότι αγοράζοντας μια χριστουγεννιάτικη τούρτα με την επωνυμία Ferragni, την εναλλακτική του πανετόνε που ονομάζεται παντόρο, συνεισέφεραν σε μια φιλανθρωπική οργάνωση για ένα παιδικό νοσοκομείο. Σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή, η Balocco πραγματοποίησε πληρωμή 50.000 ευρώ στο νοσοκομείο μήνες πριν από την κυκλοφορία του παντόρο Ferragni και ότι οι πωλήσεις του προϊόντος, το οποίο πωλούνταν στη λιανική τιμή στο διπλάσιο της κανονικής του τιμής, δεν είχαν καμία επίδραση στη δωρεά. Επιπλέον, η AGCM αποκάλυψε ότι η Ferragni φέρεται να έλαβε 1 εκατομμύριο ευρώ για την πρωτοβουλία, αλλά ότι δεν έκανε καμία προσωπική δωρεά στο νοσοκομείο.
Η Ferragni δικάζεται επίσης για μια παρόμοια πρωτοβουλία που αφορά πασχαλινά αυγά με την εταιρεία Dolci Preziosi.
Βγαίνοντας από την αίθουσα του δικαστηρίου μετά την κεκλεισμένων των θυρών ακρόαση, η Ferragni δήλωσε ότι ένιωθε “σίγουρη”. Στις 19 Δεκεμβρίου, θα είναι η σειρά των δικηγόρων της να μιλήσουν και να ζητήσουν αθώωση, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Νομικοί παρατηρητές πιστεύουν ότι είναι απίθανο η Ferragni να περάσει πραγματικά μια μέρα πίσω από τα κάγκελα.
Αλλά μέχρι στιγμής έχει καταβάλει 3,4 εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα και δωρεές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένου του παιδιατρικού νοσοκομείου Regina Margherita με έδρα το Τορίνο, το οποίο ήταν αρχικά ο αποδέκτης της φιλανθρωπικής πρωτοβουλίας. Η Balocco έχει επίσης τιμωρηθεί με πρόστιμο από την AGCM.
“Το λάθος μου, καλόπιστα, ήταν να συνδέσω, μέσω επικοινωνιών, μια εμπορική δραστηριότητα με μια φιλανθρωπική”, δήλωσε η Ferragni το 2023 στο Instagram. Από την Τρίτη, η Ferragni είχε 17,3 εκατομμύρια ακόλουθους στο IG.
Το brand της Chiara Ferragni
Το brand της Chiara Ferragni ξεκίνησε το 2013 ως ετικέτα υποδημάτων και σταδιακά εισήγαγε T-shirts και φούτερ. Για το φθινόπωρο του 2021, η Ferragni παρουσίασε την πρώτη φθινοπωρινή συλλογή ένδυσης που παρήχθη από την Swinger International, η οποία διαθέτει επίσης την Genny και κατασκευάζει εδώ και καιρό τη σειρά Versace Jeans Couture. Καθώς αντιμετώπιζε τα νομικά της ζητήματα και τις επιπτώσεις από το σκάνδαλο, η Ferragni ήταν λιγότερο ενεργή στον κλάδο και αναδιαρθρώνει το brand της. Τον Απρίλιο, αποκάλυψε ότι είχε αναλάβει τον έλεγχο της Fenice Srl, της εταιρείας που ελέγχει και λειτουργεί την ομώνυμη μάρκα μόδας και lifestyle της.
Η ίδια έχει αποσταστοποιηθεί εδώ και καιρό από τον ρόλο της influencer, συσσωρεύοντας συμβόλαια μόντελινγκ με εταιρείες όπως οι Pantene, η εταιρεία προϊόντων styling μαλλιών GHD, Lancôme, Pomellato, Bulgari, Hublot, Oreo και Nespresso. Το 2017 ανέλαβε τον ρόλο της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου της TBS, της εταιρείας που διαχειρίζεται το blog της The Blonde Salad και τις δραστηριότητές της.
All images: Shutterstock.com










