Home / Fashion  / ETRO SS21: Η μόδα ως μια έκφραση χαράς

ETRO SS21: Η μόδα ως μια έκφραση χαράς

Η νέα καμπάνια ETRO SS21, του διάσημου brand, γιορτάζει τη χαρά και τη ζωντάνια μέσα από τη μόδα.

 

 

Τι είναι χαρά για την ETRO? Ένα ξαφνικό και άμεσο συναίσθημα, που αποτυπώνεται τέλεια μέσα από την ολοκαίνουργια καμπάνια ETRO SS21. Τα μοντέλα Anna Ewers, Parker Van Noord, Alessio Pozzi και Grace Musase αιχμαλωτίζονται από το φακό του David Sims, σε ένα λευκό φόντο. Εκτοξεύουν ενέργεια και χαρά, με “όπλα” το πλατύ και αστραφτερό τους χαμόγελο και τα λαμπερά τους μάτια.

 

ETRO SS21

Courtesy of Etro

 

Μελετώντας τη χαρά και την ευχάριστη διάθεση, το brand δημιούργησε κομμάτια από έντονα prints. Τα ζωηρά χρώματα μας παραπέμπουν σε άνοιξη και καλοκαίρι. Επιπλέον, vintage καφέ τσάντες, ψάθινα καπέλα και μοτίβα, boho και floral, μας φτιάχνουν τη διάθεση. 

 

ETRO SS21

Courtesy of Etro

 

Ο αέρας στα μαλλιά και τα αληθινά χαμόγελα των μοντέλων στοχεύουν στο να περάσουν το δικό τους μήνυμα. Πόσο σημαντική είναι η χαρά στη ζωή μας, αλλά και ποια είναι η ταυτότητα του brand. Καθώς η ευχάριστη διάθεση διασχίζει όλη την καμπάνια, αναδεικνύεται το πώς η μόδα μπορεί να αποτελέσει μια άμεση και καθαρή έκφραση χαράς. Αναφερόμενη ίσως σε μια παλαιότερη δεκαετία ξενοιασιάς, η ETRO μας καλεί να λάβουμε τη νέα collection ως μια παρόρμηση για να έχουμε τη χαρά παρούσα πάντα στη ζωή μας.

 

Courtesy of Etro

 

www.etro.com

[email protected]

"I believe, every day, you should have at least one exquisite moment." -Audrey Hepburn Σινεφίλ, πεισματάρα και υπερβολικά αισιόδοξη. Ονειρεύομαι μια ζωή γεμάτη μόδα και ταξίδια.