Η Dom Pérignon εγκαινιάζει τη νέα της παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Η δημιουργία είναι ένα αιώνιο ταξίδι», φέρνοντας στο προσκήνιο μερικές από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες της σύγχρονης δημιουργικής σκηνής.

Tilda Swinton
Ανάμεσά τους βρίσκονται οι ηθοποιοί Tilda Swinton και Zoë Kravitz, ο μουσικός Anderson .Paak, ο θρύλος της ροκ Iggy Pop και ο Ιάπωνας εικαστικός Takashi Murakami, καθώς και ο Σουηδός χορογράφος Alexander Ekman και η βραβευμένη σεφ Clare Smyth.

Takashi Murakami
Κάθε ένας από αυτούς τους «δημιουργούς» –όπως τους αποκαλεί η Dom Pérignon– φωτογραφήθηκε από την Collier Schorr σε προσωπικές στιγμές με τη σαμπάνια, ενώ η σκηνοθέτης Camille Summers-Valli απαθανάτισε σε βίντεο τις σκέψεις τους γύρω από το ερώτημα: Τι είναι η δημιουργία;
Ο Anderson .Paak (cover photo) τη συσχετίζει με «τα πουλιά, τις μέλισσες, τα δέντρα, τα φύλλα και τον άνεμο» – μια ωδή στη φυσική ροή της έμπνευσης.
Για την Tilda Swinton, η δημιουργία είναι «ένα άλμα πίστης. Είναι αυτό που κινεί τον κόσμο. Το να ξεκινάς χωρίς να ξέρεις τι κάνεις, είναι κάτι πολύ σημαντικό. Είναι σαν να ιππεύεις ένα άλογο σε μια αγέλη – δεν έχεις τον πλήρη έλεγχο και αυτό είναι τεράστια ανακούφιση».
«Αν τα όνειρά σου είναι πολύ συγκεκριμένα, τότε κινδυνεύουν να σπάσουν. Αν όμως τα δεις σαν σύννεφα – που αλλάζουν διαρκώς και ποτέ δεν είναι ίδια – τότε αποκτούν διάρκεια. Κάπως έτσι είναι και η Dom Pérignon: αλλάζει συνεχώς, χωρίς να αλλάζει. Είναι σαν μια φυσική ύπαρξη», προσθέτει.
I
Η Zoë Kravitz περιγράφει τη δημιουργία ως «μια προσφορά. Κάτι ιερό», ενώ για τον Iggy Pop είναι απλώς «μια απελευθέρωση».
Η Dom Pérignon ανήκει στον γαλλικό όμιλο LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Έχει ήδη χτίσει μια μακρά παράδοση συνεργασιών με σημαντικές μορφές της τέχνης και του πολιτισμού, όπως οι Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, Karl Lagerfeld, Jeff Koons, David Lynch και Lenny Kravitz.
Πέρυσι, η εταιρεία συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Sarabande για την εκδήλωση «A Night of Creative Assemblage» στο Kensington του Λονδίνου. Οι τρεις καλλιτέχνες της Sarabande –Electric Adam, Almudena Romero και Paolo Carzana– δημιούργησαν πρωτότυπα έργα ειδικά για την περίσταση.
Δημιουργήθηκαν από φωτογραφίες πάνω σε χλόη που τίμησαν τη βιολογική γεωργία, μέχρι εικαστικές παρεμβάσεις με λάτεξ και υφασμάτινες συνθέσεις με αντίκες και μονογράμματα, σχεδιασμένες για το τραπέζι της βραδιάς.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Dom Pérignon παρουσίασε τη συλλεκτική έκδοση της Vintage 2015 αφιερωμένη στον καλλιτέχνη Jean-Michel Basquiat. Αυτή η επιλογή αναδεικνύει άλλη μία φορά τη βαθιά σύνδεσή της με την τέχνη και την αέναη δύναμη της δημιουργίας.
Μια ακόμη δυναμική συνεργασία της Dom Pérignon ήταν εκείνη με τη Lady Gaga, μέσα από την καμπάνια The Queendom. Η συνεργασία με τον έβδομης γενιάς chef de cave του οίκου, Vincent Chaperon, οδήγησε στη δημιουργία μιας συλλεκτικής σειράς γλυπτών και φιαλών, σχεδιασμένων από την ίδια τη Lady Gaga. Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Nick Knight, αντανακλά την κοινή τους αφοσίωση στην καινοτομία, την έκφραση και την αδιάκοπη επανεφεύρεση.
All images: domperignon.com





