Η Disney Consumer Products και η Formula 1 ενώνουν τους κόσμους της ταχύτητας και της αφήγησης με μια συλλογή εμπνευσμένη από το Grand Prix του Λας Βέγκας, που θα διεξαχθεί στις 22 Νοεμβρίου.
Η συνεργασία ξεκίνησε πριν από περίπου ένα χρόνο, μετά την τεράστια αύξηση της δημοτικότητας της Formula 1 μεταξύ των φίλων στις ΗΠΑ, δήλωσε η Tasia Filippatos, πρόεδρος της Disney Consumer Products.

President of Disney Consumer Products, Tasia Filippatos; Mickey Mouse; Chief Commercial Officer of F1, Emily Prazer; pose in front of a Disney x F1 race car at the Grand Prix Plaza in Las Vegas
«Παρακολουθούσαμε την ανάπτυξη του αθλήματος, εντοπίζοντας τον απίστευτο φανατισμό που αναπτυσσόταν σε όλο τον κόσμο, στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και σε πολλές άλλες χώρες», συνέχισε. «Και οι δύο πιστεύουμε βαθιά στην αφήγηση (storytelling), και τα δύο brands είναι αρκετά πολιτιστικά επίκαιρες με διαφορετικούς τρόπους, αλλά εξίσου σημαντικές».
Η πρώτη κυκλοφορία είναι μια περιορισμένης έκδοσης σειρά 25 τεμαχίων που συνδυάζει την ενέργεια της F1 και τη γοητεία του Mickey & Friends. Είναι σχεδιασμένη από την εσωτερική δημιουργική ομάδα της Disney και υπό την καθοδήγηση του Μπόμπι Κιμ, συνιδρυτή της μάρκας streetwear The Hundreds και νυν αντιπροέδρου δημιουργικού στην Disney Consumer Products.
Παρουσιάζοντας ενδύματα, αξεσουάρ και συλλεκτικά αντικείμενα σε μια χρωματική παλέτα που μοιράζονται ο Μίκυ Μάους και η F1 – κόκκινο, μαύρο και λευκό.
Τα σχέδια συνδυάζουν καρό μοτίβα, μοτίβα εμπνευσμένα από την πίστα και αθλητικές σιλουέτες. Κυκλοφορεί αύριο Σάββατο, διαθέσιμη στο DisneyStore.com και δια ζώσης στο F1 Las Vegas Hub που παρουσιάζεται από την American Express στο The Venetian Las Vegas.
P

President of Disney Consumer Products, Tasia Filippatos; Mickey Mouse; Chief Commercial Officer of F1, Emily Prazer; former F1 driver Romain Grosjean, pose in front of a Disney x F1 race car at the Grand Prix Plaza in Las Vegas
«Στην καρδιά της, πρόκειται για μια συνεργασία προϊόντων όπου προσπαθούμε να πάρουμε τα καλύτερα της F1 και τα καλύτερα της Disney και να συνδυάσουμε μια συλλογή που είναι αναζωογονητική, λίγο απροσδόκητη, σπορ, κομψή, αναβαθμισμένη», δήλωσε η Filippatos. «Πιστεύουμε πραγματικά ότι το έχουμε πετύχει αυτό. Και στη συνέχεια, δημιουργούμε κάποιες άλλες δράσεις και αφηγήσεις γύρω τόσο από τον αγώνα όσο και από τους χαρακτήρες της Disney».
P
Η συνεργασία θα επεκταθεί πέρα από τη σειρά προϊόντων με immersive fan experiences για τους φίλους του αθλήματος στο Grand Prix του Λας Βέγκας.
Η Disney και η F1 θα αναλάβουν τόσο τις τελετές έναρξης όσο και λήξης, καθώς και θα ζωντανέψουν τον Μίκυ και τη Μίννι ως σούπερ-φίλους της Formula 1 σε ψηφιακό περιεχόμενο στις πλατφόρμες και των δύο brands.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η συνεργασία εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια «Fuel the Magic», η οποία θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια των σεζόν Formula 1 2026 και 2027, επεκτεινόμενη παγκοσμίως την ερχόμενη άνοιξη.
«Αυτός είναι ένας τρόπος για να προσεγγίσουμε νέους φίλους, και, κατά κάποιο τρόπο, αυτό είναι που μας ενθουσιάζει περισσότερο», πρόσθεσε η Filippatos.
«Αυτή η συνεργασία με τη Disney είναι μια άμεση αντανάκλαση της προσέγγισης “πάντα ενεργοποιημένο” (always on) της Formula 1, όπου το άθλημα ζει πέρα από την πίστα και γίνεται μέρος της καθημερινής κουλτούρας», δήλωσε η Έμιλι Πρέιζερ, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής (chief commercial officer) της Formula 1 και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Las Vegas Grand Prix Inc., σε αποκλειστική δήλωση στη WWD.





