Al Pacino και Robert De Niro σε καμπάνια της Moncler

by Mina Afentouli
Σηματοδοτώντας την πρώτη τους κοινή καμπάνια, οι θρυλικοί ηθοποιοί ενσαρκώνουν τη φιλία και τη σύνδεση στην παγκόσμια πρωτοβουλία της Moncler “Warmer Together”.

 

Σε τέτοιους διχαστικούς και δύσκολους καιρούς, η Moncler γιορτάζει την αγάπη και τη ζεστασιά, με τα προϊόντα της, όπως αναπαυτικά πουπουλένια μπουφάν (puffer) και εξωτερικά ενδύματα.

Για να μεταδώσει το μήνυμα της ανθρώπινης ζεστασιάς και σύνδεσης, το brand απευθύνθηκε σε δύο θρυλικούς φίλους, τον Al Pacino και τον Robert De Niro, οι οποίοι εμφανίζονται στην παγκόσμια καμπάνια της Moncler “Warmer Together” που κυκλοφορεί σήμερα Τετάρτη. 

«Για δεκαετίες, η Moncler έχει συνδεθεί με τον χειμώνα και τα πουπουλένια μπουφάν, αλλά πάντα ένιωθα ότι το brand αφορά κάτι βαθύτερο: την αγάπη και την αίσθηση του ανήκειν», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Remo Ruffini. «Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει ό,τι έχουμε κάνει για πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και σε κάθε καμπάνια, διατρέχει ένα συνεπές νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης. Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Al Pacino και o Robert De Niro ενσαρκώνουν όλα όσα αντιπροσωπεύει πραγματικά η Moncler: στοργή, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι είμαστε όλοι καλύτεροι και πιο ζεστοί μαζί».

 

 
 “Warmer Together” Campaign

 

Η καμπάνια, που φωτογραφίζεται στη Νέα Υόρκη από τον διάσημο φωτογράφο Platon. Ξεδιπλώνεται σε έντονες ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά από μικρού μήκους ταινίες που περιστρέφονται γύρω από τις πέντε θεματικές της φιλίας, του σεβασμού, της σύνδεσης, της εμπιστοσύνης και της ζεστασιάς, συμπληρωμένες από στιγμιότυπα πίσω από τις κάμερες (behind-the-scenes). Μπορείτε να δείτε όλο το υλικό εδώ.

«Η ζεστασιά ποτέ δεν αφορούσε το εξωτερικό. Πάντα αφορούσε αυτό που συνέβαινε στο εσωτερικό», λέει ο Al Pacino και Robert De Niro σε ένα teaser που κυκλοφόρησε πριν από το λανσάρισμα. Στην καμπάνια, φοράει ένα μπουφάν Maya 70, ένα πουπουλένιο, εμβληματικό μοντέλο, φτιαγμένο από ανακυκλωμένο νάιλον longue saison με αποσπώμενη κουκούλα, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας. Η καμπάνια επίσης αναδεικνύει το μπουφάν Bretagne, που παρουσιάστηκε για το φθινόπωρο του 2025, ένα κοντό πουπουλένιο μπουφάν με κουκούλα και σιλουέτα που αγκαλιάζει το σώμα (cocooning silhouette).

«Η φιλία είναι το σπουδαιότερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλους, ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει απλώς μια έμφυτη εμπιστοσύνη. Και η κατανόηση της ζωής», λέει ο Pacino.

 

 

“Warmer Together” vibe

 

 

Οι δύο ηθοποιοί έχουν συνεργαστεί σε ταινίες όπως τα «Ο Νονός ΙΙ», «Ένταση», «Ο Ιρλανδός» και «Δίκαιοι Δολοφόνοι».

Ως soundtrack για την καμπάνια της Moncler, ο καλλιτέχνης και πρεσβευτής της Moncler, Tobe Nwigwe, μαζί με τη σύζυγό του Fat, ηχογράφησαν μια νέα εκτέλεση του κλασικού κομματιού του Bill Withers «Lean on Me», αντηχώντας το μήνυμα της καμπάνιας για την παρηγοριά που βρίσκουμε στη συντροφικότητα.

H Moncler ζωντανεύει το “Warmer Together” παγκοσμίως σε υπαίθριες διαφημίσεις (outdoor), στον τύπο, στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακολουθούμενη από ένα δεύτερο κύμα ταινιών και στιγμιότυπων πίσω από τις κάμερες τις επόμενες ημέρες.

Η Moncler ιδρύθηκε το 1952 στο Monestier-de-Clermont, κοντά στη Γκρενόμπλ της Γαλλίας. Με αυτήν την καμπάνια εκδίδει ένα μανιφέστο, το οποίο αναφέρει: «Η ζεστασιά ποτέ δεν αφορούσε το εξωτερικό. Πάντα αφορούσε αυτό που συνέβαινε στο εσωτερικό. Η ζεστασιά προέρχεται από τους περιπάτους και τις συζητήσεις. Από το να τραβάς μια καρέκλα και να κουβεντιάζεις. Τις στοργικές συζητήσεις. Πέρα από τον καιρό, η ζεστασιά είναι, και θα είναι πάντα, το να είμαστε μαζί, ό,τι κι αν συμβεί. Πιο ζεστά μαζί».

You may also like