Ήταν αρχές Ιουλίου του 2019, όταν η Kim Kardashian (ακόμη) West ετοιμαζόταν να λανσάρει μία νέα σειρά shapewear (ενδύματα διαμόρφωσης σιλουέτας).
Ανακοινώνοντας το εμπορικό σήμα του brand, Kimono Intimates – ένα λογοπαίγνιο με το όνομά της – προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων με τους Ιάπωνες να υποστηρίζουν ότι επιλέγοντας αυτό το όνομα προσέβαλε την παραδοσιακή ενδυμασία. Τελικά, πάρα τις προσπάθειες συμβιβασμού, αναγκάστηκε να κάνει πίσω και να αλλάξει το όνομα του brand της σε SKIMS – που και πάλι περιλαμβάνει το όνομά της.
Και ενώ η φάση των SKIMS ξεκίνησε κάπως στραβά, η βασίλισσα του marketing και των social media, Kim Kardashian – έχει πάθει τενοντίτιδα στο δεξί της χέρι από το να κρατά το κινητό της και να βγάζει selfie – βρήκε τον τρόπο να ανεβάσει το brand στην κορυφή.

Image Credit: FilmMagic
Ήξερε ότι είχε στο τσεπάκι της την συνταγή της επιτυχίας: το 2019 και ακόμη παντρεμένη με τον fashion genius Kanye West ήταν στο επίκεντρο της μόδας, το όνομα της είχε άρρηκτα συνδεθεί με τη διαφορετικότητα, καθώς είχε έφερε στο προσκήνιο μια αισθητική που αγκαλιάζει τις καμπύλες και αναδεικνύει διαφορετικούς τύπους επιδερμίδας και είχε κατακτήσει το influencing σε βαθμό, που διδάσκονταν σε Πανεπιστήμια ανά τον κόσμο.
Πρόσφατο, στο λαμπερό λανσάρισμα της συνεργασίας NikeSKIMS, η Kim Kardashian εμφανίστηκε μαζί με μέλη της διάσημης οικογένειάς της, τραβώντας – όπως πάντα – όλα τα βλέμματα. Με εντυπωσιακές εμφανίσεις που συνδύαζαν τη δυναμική του sportswear με την κομψότητα της υψηλής μόδας, κατάφεραν να μετατρέψουν την παρουσίαση σε ένα πολυσυζητημένο event, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά ότι το όνομα Kardashian–Jenner παραμένει συνώνυμο του στιλ, του marketing και της απόλυτης προβολής.
Π
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πρώτη συλλογή NikeSKIMS δεν είναι απλά μια συνεργασία, αλλά ένα νέο standalone brand: «ένα “system of dress” που μεταβαίνει άψογα από το στούντιο στο γυμναστήριο» με 58 σιλουέτες και πάνω από 10.000 συνδυασμούς.
Αυτή η πρώτη συλλογή NikeSKIMS είναι ένα νέο standalone brand: «ένα “system of dress” που βοηθά στην εύκολη μετάβαση από το γραφείο στο γυμναστήριο» με 58 σιλουέτες και πάνω από 10.000 συνδυασμούς. Το κέρδος και για τις δύο εταιρίες είναι σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι η συλλογή κυμαίνεται μεταξύ $38 και $148 για τα διάφορα κομμάτια.
Διαβάστε σχετικά: NIKE x SKIMS: Η viral συνεργασία – επιτομή της γυναικείας δύναμης
Ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που έχει γίνει case study
Η εταιρία πολλαπλασιάσει τις αποκλειστικές συνεργασίες με τον κόσμο της πολυτέλειας και του αθλητισμού και έχει επεκταθεί και στην Ευρώπη.
Οι διαφημίσεις της SKIMS περιλαμβάνουν μοντέλα διαφόρων ηλικιών, εθνοτήτων, σωματοτύπων και δέρματος, προωθώντας την ομορφιά της ποικιλομορφίας και την ενσωμάτωση, και καθιστώντας ευκολότερο για το ευρύ κοινό να βλέπει τον εαυτό του σε αυτές τις καμπάνιες, άρα, να αγοράζει και τα προϊόντα.

Image Credit: ASSOCIATED PRESS
Μέσα σε μόλις 6 χρόνια, η Skims εξελίχθηκε από μια shapewear startup σε μια αυτοκρατορία αξίας $4 δισεκατομμυρίων γράφει το luxurytribune.com. Το brand εκμεταλλεύτηκε μια άρτια σχεδιασμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και κατέκτησε τη μόδα σημαντικές και διεθνείς συνεργασίες, και διεξάγοντας καμπάνιες που αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη.
Και όλο αυτό δεν ήταν μόνο επικοινωνιακό. Πέρα από την προβολή και την σημασία της προώθησης της ιδέας αυτής, το brand έδειξε εμπράκτως την πρόθεση για συμπερίληψη κυκλοφορώντας προϊόντα σε τεράστια γκάμα μεγεθών – από XXS έως 5XL – αλλά και μία τεράστια παλέτα χρωμάτων.

@kimkardashian / IG
Άλλωστε, η ίδια η Kardashian επαναπροσδιόρισε την ρουτίνα του μακιγιάζ, υιοθετώντας από τις πρώτες influencers την τεχνική του contouring, του bronzing και γενικά του make up, που έχει χρώμα και ένταση.
P
Για όποιον έχει παρακολουθήσει την οικογένεια από κοντά (Kardashian – Jenner) από το reality show Keeping Up with the Kardashians, που την έκανε γνωστή σε μία νύχτα σε όλον τον πλανήτη, έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα επιχειρηματικής δραστηριότητας. Και όπως έχει πρόσφατα δηλώσει η Khloe Kardashian, η οικογένεια έχει ταλέντο στο marketing και το branding.
Εκτός από το reality, μερικές μόνο δραστηριότητες τους είναι major brands όπως την επιτυχημένη shapewear και apparel line Skims, το mobile game Kim Kardashian: Hollywood, the former KKW Beauty και Fragrance lines, and το skincare brand SKKN by Kim. Επίσης, το photo book Selfish, το emoji app Kimoji, αλλά παλαιότερα την DASH boutique chain, με την οποία και έκαναν το επιχειρηματικό τους ξεκίνημα. Τελευταία, η Κιμ λάνσαρε την συνεργασία SKIMS και Nike as NikeSKIMS.
Η Nike έσπευσε δε να διευκρινίσει ότι δεν πρόκειται για μια βραχυπρόθεσμη συνεργασία μεταξύ των δύο brands. Αντίθετα, η NikeSKIMS είναι μια ολόκληρη νέα μάρκα στο χαρτοφυλάκιό της, εντασσόμενη στις Jordan Brand και τις υπο-μάρκες της Nike.
Ωστόσο, και οι δύο μάρκες έχουν μακρά ιστορία συνεργασιών, συμπεριλαμβανομένων των συνεργασιών της SKIMS με τις Fendi, Swarovski και Team USA. Φέτος, η Nike έχει λανσάρει συνεργασίες με τις Urban Outfitters και Lego.
Από ένα reality που άλλαξε τη ροή της ποπ κουλτούρας, μέχρι μια σειρά από brands που σαρώνουν τις διεθνείς αγορές, η Kim Kardashian απέδειξε ότι ξέρει να μετατρέπει κάθε εμπόδιο σε ευκαιρία. Σήμερα, η SKIMS δεν είναι απλώς ένα brand· είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο συμπερίληψης, marketing ευφυΐας και επιχειρηματικής στρατηγικής που διδάσκεται πλέον σε αίθουσες πανεπιστημίων. Και όλα αυτά, μέσα σε μόλις έξι χρόνια.





