Η Eva Mendes διοχετεύει την «ακατάλληλη» ενέργεια της επίδειξης μόδας για το Φθινόπωρο 2025 της Stella McCartney στην πιο πρόσφατη καμπάνια του οίκου.
H Mendes φορά ένα μεταξωτό κόκκινο φόρεμα με βάτες από τη δεκαετία του ’80, από την πασαρέλα. Ποζάροντας σε έναν λιτό ανελκυστήρα, η καμπάνια διαδραματίζεται στη φανταστική «Stella Corp.», η οποία στην επίδειξη του περασμένου Μαρτίου ήταν γεμάτη με φακέλους, τετράδια, κούπες καφέ και μια θήκη ποτηριών γεμάτη με στυλό με γυμνές φιγούρες και ένα sleek sex toy.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με τίτλο “Laptop to Lapdance,” η επίδειξη ήταν η πρώτη της McCartney μετά την εξαγορά του μεριδίου του μειοψηφούντος επενδυτή της, της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.
«Αυτή είναι η πρώτη επίδειξη που κάνω μόνη μου, εκτός από τότε που έφυγα από το κολέγιο», είπε η McCartney στο WWD μετά την επίδειξη. «Και αυτό που πιστεύω ακράδαντα ως γυναίκα σχεδιάστρια είναι ότι φεύγεις από τη δουλειά και παρτάρεις. Η μετάβαση από την ημέρα στη νύχτα είναι πραγματικά σημαντική για το brand μου».
Στην καμπάνια συμμετέχουν ακόμη μοντέλα που περπάτησαν στην επίδειξη, όπως οι Natalia Vodianova, Amelia Gray, Karolina Spakowski, Haoji Qi, Song Ah Woo, Angelina Kendall, Yilan Hua, Agel Akol και Caitlin Soetendal.
«Θέλω να είμαι φίλη με τις γυναίκες. Θέλω να βασίζονται σε μένα και θέλω να φορούν αυτό το κοστούμι για να βγουν σε ένα κλαμπ», συνέχισε.
Εκτός από τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην καμπάνια, η Μέντες θα συμμετέχει και σε μια διαδραστική ψηφιακή εμπειρία αγορών με τίτλο «Shop with Stella: Winter 2025». Η ενέργεια θα είναι διαθέσιμη στο website του brand από τις 15 Σεπτεμβρίου.
All images: Courtesy of Stella McCartney
Διαβάστε ακόμη: Η limited-edition Rosé Avaline κυκλοφορεί με την υπογραφή της Stella McCartney





