Ο οίκος Mugler, ο εκφραστής της υπερθηλυκότητας και της θεατρικότητας, τόσο στην υψηλή ραπτική όσο και στην τέχνη του αρώματος, επιστρέφει πιο δυναμικά από ποτέ στον κόσμο του μακιγιάζ. Μετά από 15 χρόνια απουσίας, και υπό την «ομπρέλα» πλέον της L’Oréal Group, ο γαλλικός οίκος μάς συστήνει μια νέα limited συλλογή που φλερτάρει με την καινοτομία και τη φαντασία.
Η σειρά που αλλάζει τα δεδομένα
Στη νέα σειρά βρίσκουμε 9 προϊόντα που καλύπτουν όλα τα essentials: μάσκαρα, eyeliner, παλέτες σκιών, κραγιόν και radiance sticks, με τον μεγάλο πρωταγωνιστή να είναι ένα cushion foundation. Η «μαξιλαρένια» βάση υπόσχεται ανάλαφρο, φυσικό και ομοιόμορφο αποτέλεσμα, δίνοντας έμφαση στο skinification – όπου το μακιγιάζ δεν περιορίζεται στην κάλυψη, αλλά ενισχύει και την περιποίηση της επιδερμίδας.


Mugler X L’Oréal Paris
Το ντεμπούτο της limited collection
Με τιμές που δεν θα υπερβαίνουν τα 20,99 δολάρια, το παγκόσμιο ντεμπούτο θα γίνει σε ΗΠΑ, Κίνα, Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Αφρική. Στο τιμόνι της καμπάνιας, ο σκηνοθέτης Colin Solal Cardo, με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, global ambassador της L’Oréal Paris. Τα looks της Jenner αντλούν έμπνευση από τη συλλογή Re/Edit της Mugler, που επαναφέρει εμβληματικά σχέδια των 90s, όπως το tailleur lingerie και το butterfly dress, παντρεύοντας το DNA του οίκου με το σύγχρονο όραμα του Miguel Castro Freitas. Το μακιγιάζ επιμελήθηκε η Mary Phillips, η makeup artist που μόλις παρουσίασε το δικό της brand, m.ph beauty.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η επιστροφή της Mugler στην ομορφιά δεν είναι μεμονωμένο γεγονός· ακολουθεί τα βήματα κορυφαίων οίκων που επεκτείνονται στρατηγικά στο beauty industry, όπως η Prada Beauty (2023), η Celine Beauté (2024) και η πρόσφατη είσοδος της Louis Vuitton La Beauté. Η Mugler, όμως, με την υπογραφή της L’Oréal, δείχνει αποφασισμένη να κατακτήσει όχι μόνο τις καρδιές των beauty lovers, αλλά και μια μόνιμη θέση στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς τους.
Mugler X L’Oréal Paris
Images: @Mugler & BeautyNewsdaily





