Η Naomi Campbell εντυπωσιάζει στη νέα Pucci campaign

by Manto Koronakou
Το διάσημο μοντέλο δίνει τον καλύτερό της εαυτό στη φωτογράφιση, λικνιζόμενη σε ρυθμούς ντίσκο και φορώντας δημιουργίες από τη φθινοπωρινή συλλογή του Pucci για το 2025.

«Είπε κανείς Pucci;» τραγουδά η Naomi Campbell, λικνιζόμενη στους ρυθμούς της ντίσκο, αποδίδοντας τη φράση με την αυτοπεποίθηση και την ενέργεια που θα θύμιζε τη Lady Miss Kier από τους Deee-Lite.

 

Η Βρετανίδα σούπερ σταρ του μόντελινγκ έδωσε τον καλύτερό της εαυτό στη φωτογράφιση της φθινοπωρινής καμπάνιας, σηκώνοντας τα χέρια ψηλά και αφήνοντας τα μαλλιά της να πετούν στον αέρα, ενώ γύρω της αναβόσβηναν φώτα κλαμπ και στρόμπο.

 

«Ήταν σε εξαιρετική διάθεση, γεμάτη χαρά και ενέργεια», δήλωσε η καλλιτεχνική διευθύντρια του Pucci, Camille Miceli, η οποία έχει μακρά ιστορία συνεργασίας με την Campbell. «Πιστεύω ότι ενσαρκώνει τέλεια αυτή τη συλλογή, γιατί αποπνέει μια λαμπερή αύρα… μια ατμόσφαιρα που θυμίζει έντονα το Studio 54.»

 

Η καμπάνια ξεκινά την Πέμπτη, ταυτόχρονα με την κυκλοφορία της συλλογής Passepartout για το φθινόπωρο 2025, η οποία δίνει έμφαση σε φορέματα και πουλόβερ από Lurex ζέρσεϊ με ένα ιδιαίτερο μοτίβο που αποπνέει την αίσθηση του animal print.

 

Την καμπάνια φωτογράφισε και σκηνοθέτησε ο Oliver Hadlee Pearch, ενώ συνοδεύεται από ένα πρωτότυπο μουσικό κομμάτι, στο οποίο η Campbell προφέρει το όνομα του διάσημου ιταλικού οίκου.

 

Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, τον Σεπτέμβριο, ο Pucci σχεδιάζει μια βιωματική εμπειρία βασισμένη στη συλλογή Passepartout και στη ζωντανή αυτή καμπάνια, που —σύμφωνα με τη Miceli— θα κάνει τους επισκέπτες να νιώσουν σαν να χορεύουν μαζί με τη Ναόμι.

 

 

 
Κατά τη γνώμη της Miceli, η λάμψη και η γοητεία είναι το καλύτερο αντίδοτο σε μια εποχή γεμάτη αβεβαιότητα. «Κάνουμε μόδα για να κάνουμε τους ανθρώπους να ονειρεύονται, και πιστεύω πως η Ναόμι είναι μια προσωπικότητα που μπορεί να το πετύχει αυτό,» ανέφερε. «Λατρεύει τη μόδα και της άρεσαν πραγματικά τα ρούχα. Μάλιστα, έφυγε παίρνοντας μαζί της μερικά κομμάτια,» πρόσθεσε. «Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι θα ήταν ιδανική για την καμπάνια.»
Pucci campaign

Το όνομα της συλλογής, Passepartout, έχει διπλή σημασία: Πρόκειται για έναν γαλλικό όρο που μεταφράζεται κατά προσέγγιση ως «πάσο για παντού», υποδηλώνοντας ότι η γυναίκα του Pucci έχει πρόσβαση παντού — σε γκαλερί, κλαμπ, εκδηλώσεις. «Είναι το συναίσθημα ότι όλα είναι δυνατά,» εξηγεί η Miceli.

 

Παράλληλα, το όνομα κλείνει το μάτι σε μια ομώνυμη τηλεοπτική εκπομπή της ιταλικής τηλεόρασης των αρχών του 2000, που παρουσίαζε ο ιστορικός τέχνης Philippe Daverio και έκανε την εξερεύνηση της τέχνης διασκεδαστική και προσβάσιμη.

 

 

Η μουσική προσέγγιση της καμπάνιας δεν είναι τυχαία επιλογή, καθώς η Campbell χτίζει σιγά-σιγά όνομα και ως DJ. Μετά την εμφάνισή της στο fashion show του Pucci για την άνοιξη 2025, στο μοναστήρι La Cervara, κοντά στο Πορτοφίνο, η Campbell ρώτησε τη Miceli αν θα μπορούσε να αναλάβει τα decks: «Της είπα φυσικά!», αναφέρει η καλλιτεχνική διευθύντρια. «Αυτή την περίοδο είναι πολύ μέσα στο mood του DJing και του clubbing.»

Pucci campaign

Διαβάστε επίσης: To Spring 2025 fashion show του Emilio Pucci στη La Cervara

You may also like