Tilda Swinton: The New Face of Tom Ford Black Orchid Reserve

by Mina Afentouli
Η εταιρεία ομορφιάς, που ανήκει στην The Estée Lauder Cos., συνεργάζεται με την Οσκαρική ηθοποιό Tilda Swinton για τη νέα καμπάνια του Tom Ford Black Orchid Reserve.

Σχεδιασμένη από τον δημιουργικό διευθυντή του Tom Ford, Haider Ackermann και φωτογραφημένη από τους Inez και Vinoodh, οι εικόνες και το βίντεο της καμπάνιας δείχνουν τη Swinton σε ρευστή κίνηση. Αμέσως μετά τη συνεργασία με την Angelina Jolie για το Runway Lip Color, η Tom Ford Beauty συνεχίζει να προσθέτει ισχυρά ονόματα στις καμπάνιες της.

 

«Η μεταμόρφωση, το θόλωμα των ορίων και ο εορτασμός των μαγικών ιδιοτήτων με έχουν πάντα προσελκύσει. Το Black Orchid Reserve είναι ακριβώς μια τέτοια μαγεία, σπάνια και ασυμβίβαστη στο όραμά της», δήλωσε η Swinton, η οποία πρόσφατα πρωταγωνίστησε στην ταινία του Pedro Almodóvar «The Room Next Door» μαζί με την Julianne Moore.

 

«Το να είμαι μέρος αυτού του κεφαλαίου για αυτόν τον αξιοσέβαστο οίκο, για τον οποίο πάντα είχα τον βαθύτερο θαυμασμό, με την ανάληψη των καθηκόντων του αγαπημένου μου Haider Ackermann ως δημιουργικού διευθυντή. Είναι ζήτημα αγνής χαράς και εγκάρδιου εορτασμού μιας μακροχρόνιας φιλίας και της αιώνιας χάρης της αγάπης».

 

«Η Tilda Swinton δεν ανήκει σε μια στιγμή ή σε μια εποχή. Η ομορφιά της είναι σπάνια, η κομψότητά της διαχρονική, η παρουσία της αισθητή ακόμα και στη σιωπή. Ενσαρκώνει τη μυστηριώδη ουσία του Black Orchid Reserve», πρόσθεσε ο Ackermann, ο οποίος εντάχθηκε πέρσι στον Tom Ford ως δημιουργικός διευθυντής, αναλαμβάνοντας τα ηνία από τον Peter Hawkings.

Ο

Το Black Orchid, το πρώτο άρωμα του Tom Ford, έκανε το ντεμπούτο του το 2006. Η τελευταία του εκδοχή, το Black Orchid Reserve, εισάγει την Ορχιδέα Φάντασμα, ένα φάντασμα-λουλούδι, το οποίο έχει νότες λευκών λουλουδιών, προσφέροντας μια αντίθεση με τις πλούσιες, σκοτεινές συμφωνίες και τα μπαχαρικά του Black Orchid.

 

«Το Black Orchid Reserve σηματοδοτεί ένα τολμηρό νέο κεφάλαιο για το πρώτο και κορυφαίο σε πωλήσεις γυναικείο άρωμα της Tom Ford», δήλωσε ο Guillaume Jesel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tom Ford. «Με την εξαιρετική της τέχνη και την πολιτιστική της επιρροή, η Tilda Swinton ενσαρκώνει τέλεια το εμβληματικό μυστήριο αυτού του αρώματος, τοποθετώντας το στην κορυφή της πολυτέλειας στον χώρο της ομορφιάς».

 

Το άρωμα ήταν η μόνη κατηγορία που κατέγραψε ανάπτυξη στο τέταρτο τρίμηνο της Estée Lauder Cos., με αύξηση 2%.

Για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσε ο όμιλος ομορφιάς, του οποίου οι μάρκες περιλαμβάνουν επίσης τις Clinique, MAC και Bobbi Brown.

Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι ο Tom Ford τροφοδότησε εν μέρει τα κέρδη του μεριδίου αγοράς κατά το δεύτερο εξάμηνο στην Κίνα. Ωστόσο, η προσφορά αρωμάτων της μάρκας σημείωσε πτώση κατά τη διάρκεια του έτους, κυρίως λόγω της αδυναμίας των λιανικών πωλήσεων της μάρκας στη Βόρεια Αμερική.

 

 

Αποκλειστικές πληροφορίες: https://wwd.com/

You may also like